Multum PR dla BCC

Multum PR rozpoczęło współpracę z Lożą Dolnośląską Business Centre Club. Agencja odpowiedzialna będzie za działania public relations i marketingowe związane m.in. z kreowaniem wizerunku Loży oraz obsługą zebrań jej członków. Zaangażuje się także w organizację cyklicznych spotkań Złotego Salonu, który skupia przedstawicieli świata biznesu, nauki i organizacji pozarządowych.

Wrocławska agencja Multum PR będzie wspierać Lożę Dolnośląską BCC w działaniach public relations. Do zadań agencji należeć będzie m.in. kontaktowanie się mediami, odświeżenie i aktualizacja strony internetowej, a także konsulting w doborze nowych, skutecznych narzędzi komunikacji z członkami Loży i lokalnymi przedsiębiorcami.

Działająca od 10 lat Loża Dolnośląska BCC skupia przedstawicieli polskich i międzynarodowych firm działających na terenie Dolnego Śląska. Najważniejsze zadania Loży to angażowanie środowiska przedsiębiorców w rozwiązywanie lokalnych problemów i współpraca z władzami regionalnymi. Statutowe działania bliskie są Multum PR: – Jako mieszkańcom Wrocławia i lokalnym przedsiębiorcom zależy nam na rozwoju dolnośląskiego biznesu, dlatego chcemy, pro publico bono, wesprzeć działania Loży Dolnośląskiej BCC – mówi Ewa Sarnowska, wiceprezes Multum PR.

Z ramienia Multum PR projektem opiekuje się Joanna Daniluk.

Źródło: Multum PR