Mundialowe atrakcje w restauracjach Sphinx z TEQUILA\Polska

Aby zachęcić do wspólnego przeżywania sportowych emocji, restauracje Sphinx w całej Polsce zostały wyposażone w telebimy, na których kibice będą mogli oglądać transmisje wszystkich meczów mundialowych. Jednocześnie marketer przygotował dla swoich klientów specjalna promocję „Sphinx świetnie podaje”. Każda osoba, która w okresie od 9 czerwca do 9 lipca przyjdzie do restauracji Sphinx, aby oglądać jedno ze spotkań Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej i prawidłowo wytypuje wynik meczu będzie mogła otrzymać jedną z 10 tysięcy piłek. Największe atrakcje czekają jednak kibiców podczas rozgrywek z udziałem polskiej reprezentacji. Za każdą bramkę strzeloną przez Polaków Sphinx zafunduje kibicom oglądającym mecz piwo Carlsberg.

Licencja na oglądanie transmisji z meczów zakupiona została od Polsatu Sport. Dodatkowe informacje dotyczące mundialu, promocji oraz wykaz restauracji, w których można obejrzeć mecze znajduje się na stronie internetowej www.sfinks.pl. Promocja komunikowana jest poprzez materiały POS w restauracjach przygotowane przez TEQUILA\Polska.

Promocja pod hasłem „Sphinx świetnie podaje” stanowi drugą odsłonę całorocznej kampanii wizerunkowej „Większa porcja wrażeń” firmy Sfinks Polska S.A., za realizację której odpowiada agencja marketing services TEQUILA\Polska.