MURATOR otworzył pasaż handlowy z produktami budowalnymi

MURATOR S.A. otworzył pasaż handlowy z produktami z branży budowlanej, instalacyjnej i wykończeniowej – zakupy.muratordom.pl. W pasażu znajduje się obecnie 50 sklepów, które łącznie oferują 80 000 produktów.

„Obserwujemy bardzo duże zainteresowanie platformą zakupy.muratodom.pl. Z dnia na dzień przybywa sprzedających, coraz bogatsza jest również paleta towarów” – mówi Dominik Malczewski, dyrektor e-commerce w MURATOR S.A.

W pasażu zakupy.muratordom.pl produkty są zgrupowane w kategoriach (m.in. Wyposażenie łazienek, Oświetlenie wnętrz, Instalacje, Budowa i wykończenie, Chemia budowlana, Drzwi, Okna, Płytki, Narzędzia, sprzęt budowlany), co pozwala na szybkie odnalezienie tego właściwego. Koniecznie powinny tu zajrzeć osoby zainteresowane towarami nietypowymi, ściśle związanymi z branżą budowlaną i trudno dostępnymi w internecie w innych, mniej branżowych miejscach. Internauta ma do dyspozycji porównywarkę cen, może też wybrać dostawcę, którego preferuje np. ze względu na niskie koszty transportu.

Pasaż zakupy.muratordom.pl jest silnie zintegrowany z serwisem www.muratordom.pl, jednym z najpopularniejszych w Polsce o tematyce budowlanej oraz forum.muratordom.pl w nowym wydaniu, oddanym przed tygodniem do dyspozycji użytkowników. Znajduje się w nich cała seria odnośników do platformy zakupowej: linków, zdjęć, boxów. Produkty z danej kategorii zakupy.muratordom.pl pojawiają się w serwisie muratodrom.pl i na forum.muratordom.pl w kontekście pokrewnej tematyki. Bliski związek z jednym z największych serwisów budowlanych działa też w drugą stronę – w pasażu wyświetlają się poradniki, pomocne przy wyborze produktu czy technologii i zawierające praktyczne informacje.

Uruchomienie nowego projektu jest wsparte kampanią Adwords w wyszukiwarce Google, promocją w serwisach internetowych i czasopismach należących do MURATOR S.A. Dział Marketingu MURATORA stworzył kreację do kampanii i zaplanował media.

Zakupy.muratordom.pl jest trzecim dużym przedsięwzięciem e-commerce, zrealizowanym w tym roku przez MURATOR S.A. Pierwsze działania w zakresie sprzedaży online firma podjęła pod koniec ubiegłego roku i były to m.in. afiliacje z partnerami zewnętrznymi. W lutym 2010 roku MURATOR S.A. otworzył pasaż internetowy z produktami ogrodowymi – zakupy.wymarzonyogrod.pl, a w kwietniu serwis sprzedaży okazjonalnej –  supertanio.pl.

Źródło: Murator SA