Murator uruchamia kolejny serwis internetowy

Inauguracji nowego serwisu towarzyszy kampania promocyjna zaplanowana przez Dział Marketingu Portali Internetowych Murator S.A.

Wymarzonyogrod.pl jest siedemnastym serwisem w portfolio Muratora i trzecim, po Podroze.pl i Urzadzamy.pl, uruchomionym przez wydawnictwo w 2008 roku.

Zawiera ciekawe pomysły i propozycje aranżacji przydatnych przy zakładaniu ogrodu przy domu, ale też na działce rekreacyjnej, jak i na balkonie w bloku mieszkalnym. To źródło kompleksowych informacji o ogrodach – od zaprojektowania i zaplanowania prac, poprzez wybór roślin, małej architektury, elementów wodnych, mebli, ogrodzenia i oświetlenia, po wskazówki o uprawie i pielęgnacji ogrodu.

Portal dostarcza również wiedzę o profesjonalnych firmach zajmujących się zakładaniem i pielęgnacją ogrodów, producentach i dystrybutorach produktów do ogrodu oraz ich ofercie.

Można w nim znaleźć informacje o targach, wystawach, kursach i warsztatach związanych z ogrodnictwem.

Serwis Wymarzonyogrod.pl jest produktem nastawionym na użytkowników, którzy korzystając z niego tworzą społeczność ludzi o podobnych zainteresowaniach. Każdy zarejestrowany Internauta może w portalu w wybranej formie, m.in. galerii zdjęć, filmów wideo, forum, blogów, informacji czy ogłoszeń, zaprezentować swój zielony zakątek, skomentować materiały innych użytkowników czy poprosić o konsultacje ekspertów, znawców ogrodów.

Odbiorcami nowego portalu Muratora są zarówno pasjonaci, którzy od dawna mają styczność z tą tematyką i chcą podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, jak i osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z ogrodem i potrzebują przewodnika w tym świecie – szukają inspiracji, pomysłów i porad. Portal jest adresowany do kobiet i mężczyzn, głównie w wieku 25-50 lat.

Kampania promocyjna wprowadzająca nowy serwis na rynek rozpoczyna się 15 kwietnia br. i potrwa do połowy maja. Obejmuje portal Wirtualna Polska (bannery reklamowe, mailing do osób korzystających z poczty portalu) oraz wszukiwarkę Google i jej partnerskie witryny. Kampania będzie również prowadzona w magazynach i serwisach internetowych Murator S.A. Kreację stworzył Dział Projektów Internetowych i  Multimediów Muratora.