Musujące Zozole w nowej odsłonie

Zozole, marka wprowadzona na rynek w 1999 roku, jest liderem wśród karmelków musujących – ich udział w rynku stanowi 81% (wg AC Nielsen 2005). Sukces marki sprawił, że w 2005 roku została ona poszerzona o musujące żelki, gumy i lizaki. Badania ilościowe przeprowadzone w 2004 r. wskazują, że świadomość marki jest na najwyższym poziomie i stanowi 61% znajomości spontanicznej i 92% znajomości wspomaganej /marki cukierków wśród dzieci, badania IQS&Quant 2004/. Marka Zozole jest więc marką nr 1 wśród słodyczy rozpoznawanych przez dzieci w Polsce.

Zadaniem nowej strony www.zozole.pl jest umocnienie relacji z grupą docelową – edukacja dzieci poprzez zabawę. Dlatego nowa strona ma nowoczesną strukturę – łączy elementy zabawy i nauki. Dodatkową atrakcją będą częste modyfikacje strony. Polegać one będą m.in. na dodawaniu nowych elementów, opierających się na interaktywnym kontakcie z młodymi internautami. Dzieci będą miały możliwość samodzielnego kreowania strony – np. poprzez zamieszczanie ciekawostek czy interesujących nowinek. Zozole stanowią najważniejszą markę cukierków dla dzieci. – mówi Marek Kmiecik, Dyrektor Marketingu Mieszko S.A. Zozole są liderem. Musimy, więc budować coraz mocniejszy związek z konsumentem. Taką funkcję będzie pełniła nowa strona internetowa www.zozole.pl. Chcemy, aby dzięki tej stronie dzieci miło i ciekawie spędzały czas, bawiąc się i ucząc. Będzie ona bardzo często aktualizowana a także dopasowywana do ważnych chwil życia dzieci, takich jak rozpoczęcie szkoły, wakacje, Dzień Matki, Dzień Dziecka. Chcemy również, aby była ona źródłem wiedzy, informacji i zabawy dla dzieci. – wyjaśnia.

Dzieci są bardzo wymagającym odbiorcą, lecz potrafią być niezmiernie lojalnym internautą. Dowodem tego jest regularna aktywność uczestników klubu Zozole – mówi Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia. Czerpiąc z naszego doświadczenia w obsłudze marek dziecięcych, stworzyliśmy na nowej stronie marki Zozole świat, w którym dzieciaki będą mogły poczuć się dobrze, znaleźć wiele interesujących informacji i gadżetów. Jednocześnie ich rodzice mogą mieć pewność, że jest to bezpieczna rozrywka wspomagająca rozwój ich pociech – dodaje.

Uruchomieniu serwisu towarzyszyć będzie kampania internetowa przygotowana przez agencję OS3 multimedia, zajmującą się kompleksowo wizerunkiem marki Zozole w Internecie. W ramach kampanii wysłany zostanie mailing do kilkuset tysięcy dzieci. Przez najbliższe dwa tygodnie na najpopularniejszych portalach dziecięcych trwać będzie także intensywna kampania bannerowa. Serwis wsparty będzie również specjalną promocją „Licz smycz”. Pierwsze 15 000 osób, które odwiedzi stronę oraz zapisze się do Zozoklubu, otrzyma unikatowy Zozolowy gadżet: smycz na klucze lub komórkę.

Uruchomienie nowego serwisu oraz rozpoczęcie kampanii reklamowej wraz z promocją „Licz smycz” – już jutro, tj. 15 marca br.