„Na ile tak naprawdę Cię stać?” pyta Marcin Dorociński w najnowszej kampanii Santander Bank Polska

Po co nam marzenia? Po to by je spełniać. W najnowszej reklamie Santander Bank Polska pokazuje radość, jaką daje wspieranie talentu i pasji najbliższych. Ułatwia to aplikacja Santander mobile z opcją podglądu kont z różnych banków w jednym miejscu.

Instrumenty muzyczne, akcesoria malarskie, sprzęt fotograficzny – to tylko nieliczne przykłady przedmiotów potrzebnych do realizowania swoich pasji. Jak pokazuje Santander Bank Polska w najnowszej kampanii, łatwiej zaplanować wydatki i za nie zapłacić, jeśli ma się stały podgląd środków zgromadzonych w różnych bankach, z poziomu jednej aplikacji.

– W Santander Bank Polska wspieramy rozwój pasji i talentów, między innymi poprzez różnego rodzaju stypendia Fundacji Santander oraz program Santander Universidades. Dlatego ta kampania jest dla nas szczególnie ważna. Pokazujemy w niej innowacyjne rozwiązania dla naszych klientów, jak również wartości naszej marki – przyjazny, rzetelny, dla Ciebie – mówi Artur Sikora, CMO w Santander Bank Polska.

Kampania nie tylko pokazuje nowoczesne rozwiązania, pozwalające wygodnie bankować na co dzień. Promuje także darmową usługę CyberRescue, dającą całodobową ochronę w sieci. Dzięki niej klienci mogą czuć się bezpiecznie w czasach, w których coraz więcej bankują online.

Wzruszająca historia wzmocniona została kolejnym atutem – muzyką. W reklamie usłyszymy wielki, saksofonowy hit „Prawie do nieba”, Roberta Chojnackiego.

Reklama emitowana będzie w telewizji, obejmie także multikanałową obecność w Internecie (YT, VOD, social media, e-commerce i content marketing) oraz akcje merchandisingowe w oddziałach banku. Za koncept strategiczno-kreatywny i realizację reklamy odpowiada agencja Red8 Advertising, za realizację spotu dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.

Spot można obejrzeć na kanale YouTube banku:  https://youtu.be/wj1iYkrdDJQ