1 października rusza intensywna, ogólnopolska kampania telewizyjna Programu Bonusowego PAYBACK pod hasłem: „Na każdym kroku punkty”. Spoty reklamowe będą się ukazywać w najważniejszych kanałach telewizyjnych w Polsce do 23 listopada.
– Wystartowaliśmy na polskim rynku z unikalnym przedsięwzięciem, w którym siłę swą łączy 10 mocnych marek – mówi Sylwia Pyśkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Loyalty Partner Polska. Z doświadczeń wyniesionych z rynku niemieckiego wiemy, jak ważne jest wsparcie promocyjne zwłaszcza na początku tego typu działalności, dlatego zdecydowaliśmy się na szeroko zakrojoną kampanię reklamową – dodaje. 30 sekundowe spoty wyświetlane będą przez 8 tygodni w takich kanałach telewizyjnych jak TVN, POLSAT, TVP1 i TVP2, Discovery oraz kanałach z oferty AT Media.
Chcemy dotrzeć do jak najszerzej grupy odbiorców z informacją o nowym, innowacyjnym programie bonusowym – podkreśla Sylwia Pyśkiewicz. Program ten pozwoli konsumentom odkryć korzyści, jakie do tej pory nie były dostępne w żadnym innym przedsięwzięciu tego typu na polskim rynku – dodaje.
Kampania telewizyjna ma charakter wizerunkowy – jej celem jest zbudowanie rozpoznawalności Programu Bonusowego PAYBACK jako programu, dzięki któremu łatwo i szybko można zbierać punkty podczas codziennych zakupów w wielu punktach partnerskich na terenie całej Polski.
Kampania telewizyjna będzie wspierać zorganizowane z rozmachem działania POS w punktach sprzedaży partnerów Programu.
Za kreację kampanii odpowiada Ogilvy Action, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediom MediaVest. Czas trwania kampanii – 8 tygodni, długość spotu – 30’.
Źródło: PayBACK