Na mLinię przez Onet-Skype

Obecnie projekt jest w fazie testowej – wybrana grupa klientów może łączyć się z mLinią (Centrum Obsługi Telefonicznej) za pośrednictwem programu Onet-Skype.

Nowe rozwiązanie umożliwi klientom mBanku obniżenie kosztów połączeń z bankiem. Docelowo usługa będzie dostępna dla wszystkich użytkowników komunikatora – poprzez ikonkę zamieszczoną na stronie serwisu mBanku.

– Nasi klienci korzystający z programu Onet-Skype będą mogli łączyć się z operatorem mBanku przez specjalny numer powiązany z kontem Skype mBanku, a tym samym nie zapłacą za rozmowę – mówi Piotr Gawron, Dyrektor Banku ds. MBanku. – mBank, jako główny innowator na rynku usług finansowych, podąża za zmieniającymi się potrzebami i upodobaniami Klientów. Rozwiązania proponowane przez Skype wciąż zyskują na popularności, są atrakcyjną alternatywą dla nadal drogich połączeń stacjonarnych. Dlatego zdecydowaliśmy się na przetestowanie takiej drogi komunikacji z bankiem. Jeżeli to rozwiązanie sprawdzi się – udostępnimy je wszystkim naszym Klientom – dodaje.

Onet-Skype to program, za pomocą którego można rozmawiać przez Internet z każdego miejsca na ziemi. Komunikator umożliwia bezpłatne połączenia telefoniczne z innymi użytkownikami Skype lub dzwonienie na telefony stacjonarne oraz komórkowe po bardzo niskich cenach. Do uruchomienia telefonii nie jest wymagany sprzęt wysokiej jakości – klienci potrzebują jedynie słuchawki lub głośniki oraz mikrofon. W Polsce Skype ma zarejestrowanych 7 mln kont.