Do 28 lutego 2022 roku potrwają działania reklamowe promujące kartę kredytową PKO Mastercard Platinum. Kampania przebiega pod hasłem „Na podróżne i pod różne okazje” i obejmuje telewizję oraz internet. Koncepcja nowej kampanii opiera się na przedstawieniu różnych sytuacji, w których karta PKO Mastercard Platinum okazuje się najlepszym wyborem.
– Najważniejszym celem naszych działań jest pokazanie, ile korzyści może przynieść posiadanie karty kredytowej PKO Banku Polskiego zarówno w codziennym życiu, jak i w wyjątkowych sytuacjach np. przy wypłacie gotówki w zagranicznym bankomacie czy zakupach przez internet. Karta PKO Mastercard Platinum to nie tylko narzędzie płatnicze. Korzystając z niej zyskujemy ubezpieczenie podróżne na całym świecie dla siebie oraz bliskich bez dodatkowych opłat. Na tych walorach karty skupiamy się przede wszystkim w kampanii – mówi Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej.
Kampania reklamowa obejmuje telewizję i internet. Spot będzie emitowany w TVP i Polsacie, a także w prawie 100 stacjach tematycznych. Za pomysł kreatywny, przygotowanie materiałów reklamowych oraz produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja Cheil. Bank samodzielnie zaplanował i zakupił media.
Zobacz spot:
W 15-sekundowym spocie pokazane są różne zdarzenia, w których przydatna jest karta kredytowa PKO Mastercard Platinum, m.in. wypłata gotówki z bankomatu zagranicą, zakupy w sklepie czy online. W ostatnich latach bank znacząco obniżył kwotę minimalnego dochodu wymaganą do uzyskania karty i roczną opłatę związaną z jej obsługą.
Karta kredytowa PKO Mastercard Platinum pełni funkcje nie tylko karty płatniczej. Osoby korzystające z niej zyskują m.in. ubezpieczenie podróżne w kraju i za granicą dla siebie i bliskich, możliwość płacenia w walutach obcych bez kosztów przewalutowania (również online), wypłacania gotówki z bankomatów za granicą bez dodatkowej prowizji oraz pomoc Concierge przez całą dobę siedem dni w tygodniu. Posiadacze tej kart mogą również brać udział w programie lojalnościowym Mastercard Bezcenne Chwile i odbierać m.in. unikatowe i oryginalne nagrody (np. wstęp na kameralny koncert Sanah & Sobel) za punkty zebrane dzięki płatnościom kartą. Na koniec III kwartału 2021 roku klienci indywidualni PKO Banku Polskiego posiadali 947 tys. kart kredytowych, czyli o ponad 2 tys. więcej niż rok wcześniej.
Źródło: PKO BP