Na RemaDays kryzysu nie widać

W czwartek,  w Warszawie zakończyły się trwające od 10 do 12 lutego Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2009 – największe międzynarodowe targi reklamy nie tylko w Polsce, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczne targi  tradycyjnie obejmowały trzy główne bloki tematyczne: upominki reklamowe, out&indoor i technology w łącznej liczbie ponad 460-ciu wystawców.

– Targi cieszyły się olbrzymią popularnością. W tym roku odwiedziło nas blisko 10 tysięcy zwiedzających – mówi Sławomir Giefing, prezes firmy GJC Inter Media, będącej organizatorem targów.

W ciągu trzech dni targowych, w halach wystawienniczych Expo XXI można było zapoznać się z najnowszymi pomysłami producentów i importerów upominków reklamowych, technologiami i materiałami drukarskimi, reklamą wielkoformatową, uzyskać informacje na temat możliwości kupna plotera najnowszej generacji, wybrać odpowiedni upominek dla klienta,  a także znaleźć wykonawcę wybranego projektu. 

Wystawcy zaprezentowali na swoich stoiskach m. in.: oryginalne, odważne pomysły oraz niekonwencjonalne artykuły reklamowe, billboardy, megaplakaty, reklamę świetlną jak również kompletne rozwiązania dotyczące reklamy w miejscu sprzedaży – ofertę materiałów POS, standów, systemów wystawienniczych, ekspozytur, stojaków i shelfinerów. Swoją ofertę zaprezentowały również firmy zajmujące się haftem reklamowym oraz najważniejsze wydawnictwa branżowe i portale internetowe.

Organizatorzy targów podkreślają, że targi stały się swego rodzaju forum, konsolidującym całą  branżę reklamową i wspierającym jej rozwój. Taka formuła targów, stanowiących jednocześnie forum branżowe, została bardzo pozytywnie oceniona przez wystawców. Sądzę, że w tym kierunku będziemy zmierzać, organizując kolejne edycje targów RemaDays – mówi Sławomir Giefing, prezes Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays 2009.

Podczas targów przyznano nagrody Korony Reklamy, honorując w ten sposób najlepsze firmy w branży reklamowej. Trzeciego dnia targów został natomiast rozstrzygnięty konkurs Gifts Of The Year – nagrodzono w nim najlepsze i najciekawsze gadżety reklamowe.

Przedstawiamy listę laureatów w konkursie Korony Reklamy.

Kategoria producent
1 miejsce – Maxim
2 miejsce- Leszczyńska Agencja Wydawnicza
3 miejsce – B&B Produkt Słodycze Reklamowe

Kategoria importer
1 miejsce – Macma Polska
2 miejsce – Axpol Trading
3 miejsce -PAR Bakuła

Kategoria agencja reklamowa
1 miejsce – Spark Promotions
2 miejsce – Gemini Media
3 miejsce – Elwira

Kategoria out&indoor
1miejsce -Rodan
2 miejsce- Bonus Eurotech
3 miejsce -Forty

Kategoria technology
1 miejsce – Endutex
2 miejsce -Lynx
3 miejsce- Grawcom
Źródło: GJC Inter Media Sp. z o.o.