Nagroda dla Telma Group Communications w konkursie Złote Spinacze

To już trzecia edycja konkursu, którego pomysłodawcą jest Związek Firm Public Relations (ZFPR) działający od 2001 i zrzeszający 23 agencje. Twórcy skorzystali z doświadczeń najlepszych specjalistów PR na świecie wzorując formułę Złotych Spinaczy na prestiżowym konkursie IPRA Golden Awards for Excellence.

Organizatorzy stawiają sobie za cel podwyższenie standardów usług oferowanych przez branżę PR, promocję kreatywności, zaangażowania i innowacyjności. Inicjatywa sprzyja integracji polskiego środowiska PR i krzewienia zasad etyki wśród specjalistów z branży.

Złote Spinacze mają być również promocją wiedzy z dziedziny Public Relations i sposobem na zwiększenie popytu na profesjonalne usługi PR

W tym roku nadesłano rekordową liczbę projektów. Do dziewięciu kategorii konkursowych zgłoszono 56 kampanii PR, do drugiego etapu przeszło 26 prac.

Zwycięski projekt miał na celu propagowanie uczciwych zasad pracy tymczasowej w myśl ustawy regulującej prawa pracowników, która weszła w życie 1 stycznia 2004 r. Najbardziej charakterystyczne dla projektu były akcje Uczciwa Praca Tymczasowa oraz Partnerzy w Sporcie i Pracy jednoczący pracowników i pracodawców kibicujących tej samej drużynie piłkarskiej.