Nagroda „Dobroczyńca Roku 2004” dla TBWA\

„Dobroczyńca Roku to niezwykłe wyróżnienie dla agencji, dające nam poczucie spełnienia i wiary w sens naszej pracy. Mamy nadzieje, że nagroda ta przyczyni się do pozyskania coraz to większej liczby partnerów zaangażowanych w budowanie społecznej odpowiedzialności biznesu, a tym samym będziemy mogli nieść pomoc na jeszcze szerszą skalę ” – mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA\TELESCOPE.

Agencja otrzymała nagrodę za wykorzystanie doświadczenia, wiedzy i potencjału do promowania wartościowych projektów społecznych, kompleksowe organizowanie kampanii społecznych dla różnych organizacji oraz wyodrębnienie w ramach struktury firmy, osobnej komórki TBWA\TELESCOPE zajmującej się projektami non-profit.

Od kilku lat agencja prowadzi wspólnie z organizacjami społecznymi szereg kampanii społecznych. Współpraca z niektórymi ma charakter wieloletni i ciągły. Takimi organizacjami są Fundacja Synapsis, czuwająca nad dziećmi autystycznymi, oraz Fundacja Urszuli Jaworskiej, zajmująca się budowaniem bazy danych dawców szpiku kostnego dla chorych na białaczkę. W 2004 roku agencja przeprowadziła wiele kampanii społecznych. Do największych należą:

– kampania ekologiczna dotycząca recyklingu śmieci dla Eko Punkt,

– kampania „Nie złość się bo tak ci zostanie” dla Ministerstwa Infrastruktury,

– kampania edukacyjna „Polska jest Rajem” dla ONZ,

– kampania „Stop pedofilom w sieci” dla Fundacji Kidprotect,

– kampania promująca dogoterapię dla Fundacji Przyjaciel,

– promocja teatru K2,

– badania 4 linii kreatywnych kampanii dla Fundacji Promocja Zdrowia,

– promocja przedstawienia Off Ballet Special dla opery wiedeńskiej,

– plakaty promocyjne dla kilku aukcji charytatywnych,

– kampania dotycząca chowu przemysłowego świń dla VIVA!Akcja dla zwierząt!,

– kampania „Infolinia dla bezdomnych” dla Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego.

Prace TBWA\TELESCOPE zostały uhonorowane na festiwalach reklamowych: 2 Złote Orły, Brąz na festiwalu KTR oraz nagroda specjalna za Pierwszą Kampanię Społeczną dotyczącą dogoterapii od Fundacji Przyjaciel.