Nagroda Europrodukt sześć razy dla Citi Handlowy

O tytuł Europrodukt walczą produkty i przedsiębiorstwa, które są innowacyjne, dążą do zapewnienia kompleksowej obsługi klientów we wszystkich obszarach działania i spełniają oczekiwania rynku. Citi Handlowy odpowiedział na wyzwanie stawiane przez kapitułę Europrodukt aż sześć razy. Sonia Wędrychowicz-Horbatowska – wiceprezes zarządu, odpowiedzialna za bankowość detaliczną w Citi Handlowy – odebrała dzisiaj trzy statuetki Europrodukt. Statuetkę Europrodukt za rachunek zastrzeżony dla firm odebrał Sebastian Kucharek, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów dla Firm.

Sonia Wędrychowicz-Horbatowska, Wiceprezes Citi Handlowy, z trzema statuetkami nagrody Europrodukt – za karty kredytowe, Ofertę dla Polaków za Granicą oraz Program do Konta Oszczędnościowego – Reszta dla Ciebie.

Spośród oferty dla klientów detalicznych nagrodzone zostały: Karta Kredytową Citibank-LOT, Citibank-Plus i Karta Kredytowa dla mikrofirm, program oszczędnościowy „Reszta dla Ciebie”, oferta dla Polaków za granicą i ich bliskich w Polsce. „To dla nas bardzo ważne wyróżnienie. Potwierdza, bowiem najwyższą jakość i innowacyjność naszych produktów. Jednocześnie motywuje do dalszej pracy, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby rynku i oczekiwania naszych klientów”, powiedziała Sonia Wędrychowicz-Horbatowska.

Sebastian Kucharek, Dyrektor Departamentu Produktów dla Firm w Citi Handlowy, ze statuetką nagrody Europrodukt, za Rachunek Zastrzeżony dla Firm.

Kapituła konkursu nagrodziła ofertę Citi Handlowy dla Polaków za granicą. Oferta jest elementem ogłoszonej 3 września 2007 roku globalnej strategii Citi Handlowy i Grupy Citi zgodnie, z którą uruchomiono już natychmiastowe przelewy do Polski z 19 krajów na całym świece, przy czym przelewy z 6 krajów Unii Europejskiej są bezpłatne, oraz kompleksową ofertę dla Polaków w Wielkiej Brytanii i w Stanach Zjednoczonych. „Statuetka Europrodukt potwierdza słuszność przyjętej przez nas strategii. Nasi klienci mogą być pewni, że będziemy konsekwentnie rozwijać naszą ofertę i wprowadzać kolejne udoskonalenia”, dodała wiceprezes zarządu.

Kolejnymi produktami, nagrodzonymi obok oferty dla zagranicy, są Karty Kredytowe Citibank-LOT, Citibank-Plus oraz Karta Kredytowa dla mikroprzedsiębiorców. Citi Handlowy jest liderem na rynku kart cobrandowych, a karty partnerskie z Polkomtelem i Polskimi Liniami Lotniczymi LOT okazały się kolejnym sukcesem banku, docenionym zarówno przez klientów jak i kapitułę konkursu. Statuetkę Europrodukt przyznano Citi Handlowy także za Kartę Kredytową dla mikrofirm. Bank wprowadził specjalną kartę kredytową dla przedsiębiorstw, których roczne obroty nie przekraczają 8 mln złotych, w październiku ubiegłego roku. Do karty dołączono największy w Polsce program rabatowy, pomagając tym samym małym i średnim przedsiębiorstwom w obniżeniu kosztów firmy.

Kapituła konkursu wyraziła także uznanie dla Citi Handlowy za wprowadzenie pierwszego w Polsce programu oszczędnościowego „Reszta dla Ciebie”. Innowacyjne rozwiązanie pozwala zaoszczędzić pieniądze z każdego dokonanego zakupu. Kwota każdej transakcji dokonana kartą debetową i obciążająca konto osobiste jest zaokrąglana w górę do 1 złotego (lub pełnego złotego). Różnica przekazywana jest z konta osobistego klienta na jego konto oszczędnościowe. W ten sposób robiąc zakupy klient odkłada drobne sumy na wysokooprocentowanym koncie.

Wśród produktów dla przedsiębiorstw znalazł się Rachunek Zastrzeżony dla Firm Citi Handlowy. Rachunek jest rozwiązaniem które zabezpiecza istotne transakcje handlowe klienta. „Przyznaną nagrodę traktujemy jako kolejny dowód uznania dla innowacyjnego charakteru naszej oferty. Dzięki temu, że mamy w swojej ofercie takie produkty jak mikrowpłaty dla jednostek publicznych, karty przedpłacone dla sektora publicznego, SEPA czy też sieć płatności masowych UNIKASA jesteśmy postrzegani jako lider dostarczający klientom zrożnicowane i innowacyjne produkty. Zapewniam, że nie powiedzieliśmy ostatniego słowa – wręcz przeciwnie, również w 2008 roku zaskoczymy klientów atrakcyjnymi nowościami” – powiedział Sebastian Kucharek, Dyrektor Departamentu Produktów dla Firm w Citi Handlowy.

Konkurs Europrodukt organizuje Polskie Towarzystwo Handlowe Sp. z o. o Patronatem konkurs objęły Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Instytucją wspierająca konkurs jest Kancelaria Prezesa Rady Ministrów. W konkursie promowane i nagradzane są produkty, usługi i inicjatywy, które ze względu na wysoką jakość, nowoczesne technologie, ciekawą ofertę, dążenie do zapewnienia kompleksowej i jak najlepszej obsługi Klientów, spełniają oczekiwania rynku europejskiego.