Nagroda Złotego Orła za mailing Komputer Świata

Na tegoroczną edycję Złotych Orłów nadesłano 343 zgłoszenia. Jury nominowało do nagród 101 prac z 27 agencji. Przyznano 48 wyróżnień oraz 28 Złotych Orłów.

Pośród Złotych Orłów znalazła się nagroda dla Proximity Poland w dziale Design w kategorii Direct Mail. Agencja otrzymała ją za przygotowanie akcji mailingowej „Piszę do pana list” dla klientów biznesowych czasopisma Komputer ŚWIAT.

Mailing „Piszę do pana list” był odważną i nowatorską akcją poszerzania grupy klientów reklamowych Komputer ŚWIATA. Mail został wysłany do firm z branży FMCG, odzieżowej, obuwniczej i sportowej, a także do agencji reklamowych obsługujących te firmy. Akcja propagowała czytelników Komputer ŚWIATA jako interesujących odbiorców przekazów reklamowych z branż niezwiązanych z informatyką.