Nagrody JPMorgan Chase i American Express dla Nordea Bank Polska

Wyróżnienie JPMorgan Chase ”Quality Recognition Award” Nordea otrzymała już po raz drugi z rzędu. W 2005 roku – podobnie jak w poprzednim – Nordea wykonała bezbłędnie aż 99,7 proc. operacji międzybankowych, przy odpowiednio wysokim ich wolumenie.

American Express nagrodził bank Nordea świadectwem “Certificate of Excellent Quality” za doskonałą jakość zrealizowanych w 2005 r. transakcji zagranicznych, wśród których 98,5 proc. stanowiły operacje bez żadnego błędu.

Elite Quality Recognition Award przyznawana jest przez JPMorgan Chase od 1997 r. Otrzymują ją instytucje finansowe z całego świata, które wyróżniają się najwyższym poziomem obsługi operacyjnej. Dodatkowym kryterium jest odpowiednio wysoka liczba zrealizowanych transakcji. Wymogi kwalifikujące do nagrody spełnia jedynie 1 procent klientów amerykańskiego banku. Wśród nich znalazł się również Nordea Bank Polska.

Certificate of Excellent Quality wręczane jest najlepszym klientom American Express w uznaniu za profesjonalizm w wykonywaniu operacji zagranicznych.

Obydwie nagrody są potwierdzeniem bardzo wysokiej jakości operacyjnej banku. Jest to wspólny sukces Zespołu Rozliczeń Zagranicznych w Departamencie Operacji w Gdyni i Departamentu Instytucji Finansowych.