Nagrody konkursu Media Trendy 2008 rozdane

W części konkursu Innowacje w Planowaniu Mediów – przyznano 11 nagród głównych i 13 wyróżnień. Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach:

INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MIXU MEDIÓW
Nagroda główna trafiła do PHD za kampanię „Axe Relaunch”
Wyróżnienie otrzymał dom mediowy Starcom za kampanię „Sprite – napisz zakończenie spotu”

W kategorii INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TELEWIZJI przyznano dwie nagrody główne i jedno wyróżnienie:
Nagrody główne: Starcom za „Tyskie – Beenhakker” oraz MediaCom za „Tesco – bloki FMCG”
Wyróżnienie otrzymał Starcom za kampanię – „Redd’s – serial w serialu”

INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE RADIA – w tej kategorii również przyznano dwie nagrody główne i jedno wyróżnienie:
Nagrody główne: Macroscope za „Świat wg blondynki z McDonald’s” oraz dla PHD za „Hellmann’s New Usages”
Wyróżnienie otrzymał Starcom za „3Bit Inverso XXL – Muzyka na odwrót”

INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE KINA
Nagroda główna: Starcom za „Acatar – kichnięcie w Dolby Surround”
Wyróżnienie: MediaCom – „Reklamożerne M&M’s nocą” dla Mars Polska

INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE PRASY
Nagroda główna: Starcom za „Burn za Upload your Night Face”
Wyróżnienie: MediaCom – za „Niepowtarzalny Mars przedstawia swoje kobiece oblicze” – kampania prasowa Mars delight
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ
Nagroda główna: MediaCom za „Puma I’m Going OOH”
Dwa wyróżnienia: Starcom – „”You Can Dance” Roztańczmy miasto”
oraz PHD – „Zmiana zwykłego outdooru w niezwykłe ogłoszenia z Knorr Fix”

INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE INTERNETU I MEDIÓW INTERAKTYWNYCH
Nagroda główna trafiła do Mindshare Samsung za „Monitory dla profesjonalistów”
Aż dwa wyróżnienia w tej kategorii otrzymał Starcom za: „Tyskie Beer Tycoon” i „Alleshow”

INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Nagrodę główną otrzymał MediaVest za „Medicover – raport o zdrowiu pracowników”
Wyróżnienia otrzymali: MediaCom – „Puma I’m Going” oraz Starcom – „You Can Dance – ukryty konkurs w Internecie”

INNOWACYJNY PLAN MEDIÓW Z WYKORZYSTANIEM SPONSORINGU, AKCJI SPECJALNYCH I AMBIENT MEDIÓW
Nagroda główna ponownie trafiła do Stracom za „Allegro – nie kupuj w realu”
Dwa wyróżnienia otrzymał MediaCom za: „Crunchips” oraz „Danonki Mocne Kości Moc Radości”

W części konkursu Innowacji w Mediach przyznano 5 nagród głównych oraz 10 wyróżnień. Nagrody w poszczególnych kategoriach:

AUTOPROMOCJA I PROMOCJA MEDIUM
Nagroda główna trafiła do Discovery Networks Discovery Channel za „Everest przekraczając granice”
Dwa wyróżnienia: Discovery Historia za „Dotknij Niepodległości” oraz Gazeta Wyborcza za „Spacerowniki”

NIEKONWENCJONALNE WYKORZYSTANIE MEDIUM
Nagrodę główną otrzymał Broker FM za „Dziewczyny, które budzą”
Dwa wyróżnienia: Portal Internetowy gazeta.pl za „Reklama „Insert On-line”” oraz
Edipresse Polska za „”Przekrój” w Second Life”

INNOWACYJNA ZMIANA
Nagroda główna: Clear Channel Poland za „Coffee Point, czyli miejska kawiarenka jako innowacyjny nośnik reklamowy”
Wyróżnienie: Gazeta Wyborcza za „Wydania dwucenowe Gazety” oraz TVP SA Biuro Reklamy za „System Omega 2.0”

MARKETING SPOŁECZNY
Nagroda główna: Gazeta Wyborcza Katowice za „Gazeta z Iskierką, czyli jak dzieci opowiedziały dorosłym o raku”
Dwa wyróżnienia: dla Gazety Wyborczej za „Ratujemy Rospudę” oraz „Akcja Ratujmy Darfur”

DEBIUT ROKU
Nagroda główna: Grupa Onet.pl za „Zumi – pierwszy lokalizator internetowy”
Dwa wyróżnienia: dla Tribal DDB – „Co z Polską” oraz Polskapresse – „projekt Polska”

Ponadto przyznano 3 nagrody specjalne oraz 2 Grand Prix.

Nagrody specjalne trafiły do Tomasza Lisa, jako Człowieka Mediów, portalu nasza-klasa.pl uznanego za Medium Roku i dla projektu Polska, którego pojawienie się na rynku medialnym ogłoszono Wydarzeniem Roku.

W części INNOWACJA W PLANOWANIU MEDIÓW Grand Prix otrzymał dom mediowy Starcom za Allegro – Nie kupuj w Realu. Natomiast w części INNOWACJA W MEDIACH Grand Prix zdobyła Gazeta Wyborcza Katowice za projekt Gazeta z Iskierką.