„Jesteśmy dumni z tego, że dwie karty systemu MasterCard znalazły się w ścisłej czołówce. Złoty i Brązowy Laur to szczególnie ważne dla nas wyróżnienia, ponieważ przyznają je sami konsumenci. Fakt, że karty płatnicze z logo MasterCard i Maestro na awersie są tak popularne i cenione przez Polaków to dla nas najskuteczniejsza zachęta do jeszcze intensywniejszej pracy nad wdrażaniem w Polsce wizji społeczeństwa bezgotówkowego” – komentuje nagrodę Paweł Rychliński, dyrektor generalny Przedstawicielstwa MasterCard Europe w Polsce.
Nagrody przyznano w tym roku już po raz trzeci. W tegorocznej edycji badania przeprowadzonego przez Media Partner, karta MasterCard osiągnęła najwyższy wskaźnik rozpoznawalności i popularności w swojej kategorii równy 91%, natomiast karta Maestro uzyskała wskazania na poziomie 67%, co dało jej trzecie miejsce.
Sondażowe badanie powszechnej popularności produktów i usług ogólnodostępnych, którego wyniki służą do wyłonienia zwycięzców w kolejnych edycjach konkursu Laur Konsumenta, przeprowadza Grupa Media Partner. Badanie ma na celu wyłonienie najwyżej cenionych przez klientów: firmy, marki, czy usługi oraz nowości rynkowych. Innym jego celem jest także określenie stopnia zaufania i popularności, jakimi polscy konsumenci obdarzają wybrane usługi, czy produkty.