Nagrody za korzystanie z biznes.net

Aby wygrać jedną lub więcej nagród wystarczy być zarejestrowanym użytkownikiem biznes.net, uzupełnić swój profil informacjami o zainteresowaniach zawodowych lub historii zatrudnienia, a także zaprosić do serwisu kilku znajomych. To właśnie znajomi znajomych są największym bogactwem biznes.net.

Społecznościowy i sieciowy charakter biznes.net oznacza, że serwis do pewnego stopnia odwzorowuje rzeczywiste relacje między ludźmi biznesu. Dzięki temu każdy użytkownik może – na zasadzie wzajemności – czerpać korzyści z sieci zaufanych kontaktów swoich znajomych. Jak wiadomo wiele spraw można dużo korzystniej załatwić dzięki poleceniu przez znajomego.

Poza tym dzięki biznes.net łatwo jest być zorientowanym czym aktualnie zajmują się nasi znajomi (profile osobiste, wywiady w biznes.net TV), z kim współpracują (lista znajomych, rekomendacje), czym się interesują (blogi, trendomierz) i przy okazji jakich wydarzeń biznesowych można ich spotkać (kalendarium).

W biznes.net można też prowadzić bloga osobistego i firmowego, albo przeglądać relacje wideo i wywiady z użytkownikami serwisu w ramach biznes.net TV.

Biznes.net ułatwia budowanie trwałych relacji biznesowych i osiąganie wyznaczonych celów, co możliwe jest wyłącznie dzięki dotarciu do właściwych ludzi i rozmowie z nimi. A możliwość rozmowy na odpowiednim poziomie trzeba sobie wypracować. W tym właśnie ma pomagać biznes.net dostarczając rozmaitych narzędzi autoprezentacji i budowania reputacji.

Biznes.net miał swoją premierę na konferencji pt. „Witamy Web 2.0 w Polsce!” która odbyła się 14 czerwca 2006 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Relacja zdjęciowa, prezentacje oraz podcasty z konferencji są dostępne pod tym adresem.

Serwis biznes.net rozwijany jest przez Web² Sp. z o.o. (www.webkwadrat.pl) – spółkę portfelową giełdowego funduszu MCI Management S.A.