Nagrodzeni Oskarem animatorzy przygotowali nową reklamę eurobanku

2-go marca rusza nowa, nietypowa kapania kredytu gotówkowego eurobanku. W produkcji spotu udział wzięli animatorzy z ekipy nagrodzonego w ubiegłym roku Oskarem, krótkometrażowego filmu lalkowego „Piotruś i Wilk”. Związani ze studiem Se-ma-for artyści współpracowali z odpowiedzialną za kreację agencją DDB.

Spot został przygotowany  w specjalnej technice produkcji – stop motion. Kampania łączy cele wizerunkowe  z komunikacją cech produktu: niskiego oprocentowania na poziomie 7% oraz możliwości wyboru wysokości i dnia spłaty rat. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom  – kampania będzie obecna w głównych stacjach telewizyjnych, prasie i internecie. 

„Kredyt gotówkowy to flagowy produkt eurobanku, jest stale obecny w naszej komunikacji. W marcu proponujemy Klientom nową, wyjątkowo atrakcyjną promocję – oprocentowanie kredytów  zostało obniżone aż do 7%. Dlatego zdecydowaliśmy się na formułę reklamy, która z jednej strony jasno zaprezentuje cechy produktu, a z drugiej mocno nas wyróżni. Niestandardowe, utrzymane w  ciekawej stylistyce reklamy wpisują się też w filozofię eurobanku – stale dążącego do innowacji, nowoczesnego i przełamującego bankowe schematy” – mówi Anna Ciszewska, odpowiedzialna za kampanię po stronie eurobanku. 

Spot reklamowy, jaki zobaczymy w telewizji od 2 marca, został zrealizowany w specjalnej technice produkcji – stop motion, w której obraz rejestrowany jest  przy użyciu kamer fotograficznych. Nagranie 1 sekundy spotu wymagało zrealizowania 25 zdjęć. Przy produkcji spotu pracowali twórcy z ekipy nagrodzonego w roku 2007 Oskarem, brytyjsko-polskiego krótkometrażowego filmu lalkowego „Piotruś i Wilk” wg Sergiusza Prokofiewa: Artur Zicz – producent efektów specjalnych, Adam Wyrwas – główny animator, Krzysztof Brzozowski – animator, Tomasz Wochniak – asystent kamery. 

Spot emitowany będzie w dwóch wersjach: komunikujących przede wszystkim obniżone do 7% oprocentowanie kredytu oraz wymiennie drugą cechę oferty: możliwość wyboru wysokości lub dnia spłaty rat. Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja DDB, z dyrektorem kreatywnym – Darkiem Zatorskim. Reżyserem spotu jest Sebastian Pańczyk. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Kampania obecna będzie w głównych stacjach telewizyjnych, a także w prasie i internecie. 

METRYCZKA:
Hasło reklamowe: kredyt gotówkowy tylko 7%
Klient: eurobank
Agencja: DDB
Branża: finanse
Typ kampanii: produktowa
Termin: 2.03
Grupa docelowa: all
Dom mediowy:  Starcom
Dom produkcyjny: CUT CUT
Manager projektu: Anna Ciszewska
Dyrektor kreatywny: Dariusz Zatorski
Art director: Marcin Zaborski
Copywriter: Olga Górniak
Account: Małgorzata Wilińska
Scenariusz: Marcin Zaborski, Dariusz Zatorski
Reżyseria: Sebastian Pańczyk
Zdjęcia: Witold Płóciennik
aktorzy: Konrad Bugaj
Źródło: Euro Bank