Najczęściej w góry, na dłużej nad morze – wypoczynek polskich pracowników

Firma MyBenefit, po zbadaniu satysfakcji z tegorocznych wyjazdów wakacyjnych, podsumowuje sezon urlopowy 2015. Pracownicy korzystający z systemu kafeteryjnego MyBenefit mogli w lipcu i sierpniu odpocząć w ponad 900 obiektach w całej Polsce i chętnie korzystali z tej możliwości. O 113% wzrosła liczba użytkowników systemu, którzy zdecydowali się na zakup pobytu turystycznego, w stosunku do wakacji w 2014 r. i o 153% – w porównaniu do sezonu niskiego (kwiecień-marzec 2015 r.).


Najwięcej, bo aż 50% wszystkich środków wydanych w systemie kafeteryjnym MyBenefit na pobyty wakacyjne, użytkownicy systemu przeznaczyli na opłacenie wypoczynku nad Bałtykiem. Drugie pod tym względem były góry (30%), a trzecie – jeziora i środkowa Polska (20%). Rozkład kwot nie przełożył się jednak na liczbę pobytów w danej lokalizacji. Tylko 30% wyjazdów odbyło się nad morze, a aż 40% w góry.

Rozbieżności można uzasadnić m.in. długością pobytu – 50% wyjazdów w góry to pobyty weekendowe.Tylko 3% wyjazdów w góry trwało dłużej niż 8 dni, podczas gdy tak długie pobyty stanowiły aż 20% wyjazdów nad Bałtyk. Jeśli chodzi o popularność dostępnych w systemie obiektów według typu obiektu – pracownicy najczęściej wypoczywali w pensjonatach i hotelach (50% pobytów), następnie – w ośrodkach wypoczynkowych (30% ), a na końcu – w hotelach SPA (20%). 92% wakacyjnych wyjazdów zakupionych w systemie kafeteryjnym MyBenefit zostało sfinansowane z ZFŚS, 6% – ze środków własnych pracownika, a 2% – ze środków obrotowych pracodawcy.

SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW


– Wszystko było super. Jesteśmy zadowoleni i w 100% i polecamy!!! – napisał jeden z użytkowników systemu w regularnie przeprowadzanej ankiecie satysfakcji z pobytów turystycznych. Badanie potwierdza słuszność strategii MyBenefit, by współpracować tylko ze sprawdzonymi partnerami i zarazem ułatwia realizację tej strategii. Wg tego samego badania 94% użytkowników, którzy wyjechali z MyBenefit w lipcu lub sierpniu 2015 r., jest zadowolonych z obsługi klienta w obiekcie, do którego się udali. Aż 81% użytkowników poleciłoby znajomym pobyt zakupiony w systemie kafeteryjnym MyBenefit.

OFERTA WAKACYJNA W SYSTEMIE KAFETRYJNYM


W lipcu i sierpniu 2015 r. użytkownicy systemu kafeteryjnego MyBenefit mogli odpoczywać w ponad 900obiektach w całej Polsce. Liczba ta wzrosła w porównaniu do zeszłego roku aż o 74%, m.in. dzięki pozyskiwaniu do współpracy obiektów proponowanych przez użytkowników systemu. Pracownicy mieli do dyspozycji 428 hoteli i pensjonatów,313 ośrodków wypoczynkowych i agroturystycznych oraz 182 hotele SPA. Ceny pobytów, w wielu przypadkach były wyraźnie niższe od cen dostępnych bezpośrednio w obiekcie. Najtańszą ofertą zakupioną w sezonie 2015 był 8-dniowy pobyt dla 2 osób ze śniadaniem za 489 zł.

POLSCY HR-OWCY WYRĘCZENI W ROZLICZANIU DOFINANSOWANIA DO WYPOCZYNKU


Dzięki systemowi kafeteryjnemu 100 tys. pracowników – użytkowników systemu kafeteryjnego MyBenefit, miało szansę na wypoczynek finansowany z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS), bez angażowania w rozliczenia tego wypoczynku działów HR i księgowości pracodawcy.

Użytkownicy systemu kafeteryjnego MyBenefit samodzielnie wybierają i kupują online określone przez pracodawcę benefity, m.in. z zakresu turystyki (również zagranicznej), ale także rekreacji, kultury i sportu (m.in. kartę MultiSport). W ten sposób pracodawca ogranicza swoje formalności do minimum, nie musi bowiem rozliczać setek faktur ani pośredniczyć w pozyskiwaniu partnerów – dostawców benefitów. Natomiast pracownik sam wybiera benefity i korzysta tylko z tych, które rzeczywiście go interesują.

/ MyBenefit // ‚+’'+e+''+''); // ]]>

anna.kula at mybenefit dot pl