Najlepsza droga to ta, którą wybierasz – nowa kampania PKO BP i PKO Ubezpieczenia promująca usługi zdalne w aplikacji IKO

fot. MOZCO Mateusz Szymanski, Shutterstock

Do września potrwa nowa kampania telewizyjno-internetowa PKO Banku Polskiego i PKO Ubezpieczenia pod hasłem Najlepsza droga to ta, którą wybierasz . Jej celem jest promocja możliwości, jakie daje aplikacja IKO w zakresie dostępu do usług finansowych i nie tylko ich. Spoty kampanii pokazują sposób na łatwe i przyjazne bankowanie w różnych sytuacjach przy wykorzystaniu aplikacji mobilnej banku. Dzięki IKO każdy może żyć własnym tempem – w dowolnej chwili, w czasie podróży, spotkania z przyjaciółmi czy weekendowej wycieczki może zapłacić za zakupy, zrobić przelew, kupić ubezpieczenia, ciesząc się każdą chwilą.

Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie. W telewizji ukażą się: 30-sekundowy spot wizerunkowy i 15-sekundowe spoty produktowe, pokazujące jak PKO Bank Polski i korzystanie z IKO ułatwia codzienne życie, pozwala żyć według swojego tempa, bez konieczności nagłego przerywania radości wypoczynku czy spotkania w gronie przyjaciół i znajomych. W internecie, reklamy pojawią się na największych polskich portalach. Wspierane będą emisjami na YouTube oraz reklamami w środowisku Google.

– W ramach kampanii będziemy emitować spoty obrazujące w ciepłych, słonecznych tonacjach czas wypoczynku, spotkania z przyjaciółmi, sąsiadami, podczas których IKO pomaga cieszyć się chwilą. Dzięki możliwościom szybkiego załatwiania spraw finansowych, jakie daje aplikacja, nie musimy przerywać najprzyjemniejszych momentów w życiu. W kampanii kładziemy akcent na poczucie swobody, możliwości realizacji swoich potrzeb tu i teraz. Dzięki IKO kupujesz, ubezpieczasz siebie i bliskich, płacisz za parkowanie – bez konieczności przerywania odpoczynku, spotkania. Żyjesz po swojemu, swoim tempem

– mówi Marek Kozłowski, dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.

Zobacz spot:

IKO oferuje pokaźny wachlarz usług. Każdy, kto korzysta z tej aplikacji wie, że umożliwia ona nie tylko płacenie zbliżeniowo kartą lub BLIKIEM, robienie przelewów, założenie lokaty czy uruchomienia zlecenia stałego. Jadąc w podróż w ostatniej chwili można w niej kupić ubezpieczenie w najlepszej dla siebie i bliskich opcji, zapłacić za autostradę i parkowanie w mieście. Można też ubezpieczyć samochód i dom. Podróżujący komunikacją miejską mogą w niej kupić bilet na autobus lub tramwaj. Pełny wykaz usług dostępnych w kanałach zdalnych PKO Banku Polskiego dostępny jest na stronie: https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna/funkcje/

Emisje spotów będą w TVP i telewizji Polsat w głównych i tematycznych stacjach. Pomysł kreatywny autorstwa Agencji AWX, spoty wyprodukował Dom Produkcyjny Papaya Films, za media plan odpowiedzialny jest Dom Mediowy Sigma Bis.

Źródło: PKO BP