Najlepsza infolinia Kredyt Banku

Badanie telefoniczne przeprowadzono dwukrotnie. Zadając za każdym razem identyczne pytania oceniano m.in. rozbieżności między podawanymi informacjami, czas oczekiwania na dane, ilość informacji niedostępnych na infolinii, a także uprzejmość konsultantów.

Praca konsultantów KB została oceniona najwyżej, ankieterzy nie stwierdzili rozbieżności w podawanych informacjach.

– Cieszę się, że zwyciężyliśmy w rankingu. Przykładamy dużą wagę do kompetencji naszych konsultantów, traktując infolinię jako istotny kanał kontaktu z klientem. Nad poprawnością danych przekazywanych klientowi czuwa dedykowana osoba pełniąca zadania koordynatora. Praca konsultantów systematycznie poddawana jest testom sprawdzającym, aby utrzymać jak najwyższy poziom zadowolenia klientów – powiedział Sylwester Kućmierowski, dyrektor Departamentu Alternatywnych Kanałów Dystrybucji odpowiedzialny m.in. za pracę infolinii.

Call Centre Kredyt Banku, obsługujące infolinię mieści się w Lublinie, zostało uruchomione w 2001 roku. Na telefony klientów odpowiada 5 osobowy zespół. Miesięcznie obsługuje od 6 do 8 tys. rozmów. Na infolinii można uzyskać informacje o produktach oferowanych przez Kredyt Bank, kursach walut, funkcjonowaniu placówek bankowych. Ponadto pracownicy infolinii udzielają informacji o ofercie TFI i ubezpieczeniach. Obsługują także korespondencję mailową, kierowaną do banku.