Ruszyła kampania promująca płatne praktyki i staże w PZU. Do 15 kwietnia studenci i absolwenci mogą wybierać spośród ponad 80 ofert rozwojowych w największych polskich miastach. Staże w PZU to umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, rozsądne godziny pracy i wsparcie opiekuna.
Do 15 kwietnia PZU przyjmuje aplikacje na praktyki i staże. W odpowiedzi na biznesowe potrzeby ubezpieczyciela, odbędą się one w pionach i zespołach odpowiedzialnych m.in. za finanse, sprzedaż i wsparcie sprzedaży, marketing, IT, bezpośrednią obsługę klienta, likwidację szkód oraz zarządzanie projektami i produktami. Na kandydatów czeka ponad 80 ofert rozwojowych w całej Polsce. O możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego mogą ubiegać się studenci od II roku studiów kierunków biznesowych, szczególnie ekonomii, finansów i zarządzania, oraz absolwenci – do dwóch lat po zakończeniu studiów.
– Głównym celem programu jest budowanie wizerunku PZU jako atrakcyjnego pracodawcy oraz zapewnianie napływu młodych talentów do firmy – informuje Katarzyna Szymańska, Koordynator Programu Praktyk i Staży w PZU.- Oferujemy możliwość zdobywania doświadczenia i uczenia się od najlepszych oraz uczestniczenia w dużych i ciekawych projektach. Stażystów zatrudniamy z oparciu o umowę o pracę, a ponad 60% stażystów zostaje z nami na dłużej. To bardzo dobry wynik – dodaje.
Motywem przewodnim tegorocznej kampanii rekrutacyjnej pozostaje hasztag #najlepszastrona, który tym razem promuje kluczowe zalety oferty stażowej PZU – umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, rozsądne godziny pracy i wsparcie opiekuna. Jest to kontynuacja jesiennej kampanii wizerunkowej, wyróżnionej w prestiżowym konkursie branżowym EB Kreator, która zachęcała kandydatów do wykazywania się podczas spotkań rekrutacyjnych inicjatywą i pomysłem na siebie.
– Łączymy tym samym oba wymiary dwustronnego konceptu #najlepszastrona – wyjaśnia Łukasz Trzeszczkowski, Kierownik Zespołu Marki Pracodawcy PZU. – Zwracamy uwagę na unikatowe zalety naszego programu stażowego oraz zachęcamy kandydatów do inicjatywy i wymyślania pytań rekrutacyjnych, które pokażą ich najlepszą stronę i profesjonalne zalety – dodaje.
Działania promocyjne Programu Praktyk i Staży PZU obejmują w szczególności Internet, targi pracy oraz wydarzenia promocyjne na wybranych uczelniach ekonomicznych. Nie zabraknie także reklam prasowych, tradycyjnych materiałów BTL oraz działań społecznościowych prowadzonych przez Ambasadorów PZU, czyli grupę aktywnych studentów współpracujących z ubezpieczycielem.
Opis programu, pełną listę ofert oraz kalendarz wydarzeń promocyjnych studenci i absolwenci znajdą na stronie www.pzu.pl/program-praktyk-i-stazy. Kampanijne informacje można będzie znaleźć również na fanpage’u Grupa PZU Kariera oraz Instagramowym profilu karierowym firmy.