Najlepsze cenowo OC – kampania Liberty Direct

Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon – rozpoczął kampanię reklamową promującą polisy OC. Kampania powstała w oparciu o wyniki rankingu cen ubezpieczeń komunikacyjnych opracowanego przez dziennik „Rzeczpospolita” .

Oferta OC Liberty Direct dla aut używanych została oceniona w nim jako najlepsza cenowo. W przypadku nowych samochodów natomiast Liberty Direct znalazło się w rankingu na drugim miejscu. Kampania, obejmująca telewizję oraz internet została zrealizowana przy współpracy z domem produkcyjnym Easy Hell. Zakupem mediów zajął się mediowy MPG.

Spot reklamowy będzie emitowany w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m.in. w TVP, TVN i Polsacie oraz w kanałach tematycznych. Kampania bannerowa obejmie portale ogólnoinformacyjne, finansowe oraz ubezpieczeniowe. Dodatkowo działania te zostaną wsparte akcjami mailingowymi. Kreacje wszystkich materiałów reklamowych przedstawiają publikację dziennika Rzeczpospolita.

– Ranking Rzeczpospolitej został przygotowany w oparciu o analizę ofert kilkunastu ubezpieczycieli i w przekrojowy oraz obiektywny sposób dokonuje oceny cen polis na rynku. Jest tym samym bardzo wiarygodnym źródłem informacji dla konsumentów. Z tego względu zdecydowaliśmy się oprzeć na jego wynikach naszą najnowszą kampanię – komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.

Liberty Direct jest jednym z najszybciej rozwijających się w Polsce ubezpieczycieli oferujących polisy przez Internet i telefon. Po III kwartałach 2010 r. firma zebrała 95,8 mln zł składki przypisanej brutto w porównaniu do 60,5 mln zł przed rokiem, osiągając 58% wzrost. Firma ubezpieczyła już ponad 180 tys. pojazdów.

Źródło: Liberty Direct