„Najważniejsze narzędzie w e-biznesie”

Strona www ma tę wadę, że jej przeczytanie w całości za jednym posiedzeniem to rzadkość, a regularne powroty by doczytać do końca to jednostkowe przypadki.

Tylko od listopada 2003 do listopada 2004 średni czas trwania wizyty na polskich stronach www spadł o 27% (źródło: gemiusTraffic, Gemius). Internauci coraz mniej czasu spędzają na stronach www. Skanują je, zamiast czytać.

Wielokrotny autoresponder pozwala przekazać klientom dowolną ilość informacji za pomocą serii e-maili niosących znośną dla czytelników ilość treści. E-maile te są wysyłane automatycznie w zadanych odstępach czasu.

To tylko jedna z wielu możliwości wykorzystania wielokrotnego autorespondera.

Podstawowa siła wielokrotnego autorespondera polega na tym, że:

– dociera z informacją do skrzynki Internauty – Internauta nie musi sam szukać informacji i ustalać, od czego zacząć lekturę.

– jednorazowo przekazuje ograniczoną, akceptowalną przez Internautę, partię materiału.

– poprzez odpowiednie ustawienie częstotliwości wysyłania e-maili, kontakt z Internautą jest ciągły, ale nie natarczywy. W ten sposób wzmacnia się relację i szansę na sprzedaż/ współpracę.

Dodatkowo taką kolejkę e-maili wystarczy raz dobrze zdefiniować i od tego momentu wszystko dzieje się automatycznie. Dobrze zaplanowane serie potrafią poprawnie funkcjonować i przynosić zyski nawet przez kilka lat.

Przez dwa moje kursy e-mailowe przwineło się ponad 50 tysięcy czytelników. Ich stworzenie zajęło mi w 2003 roku łącznie około 10 dni i kosztowało mnie 150 złotych. Po dziś dzień ściągają nowych czytelników i generują mi zyski.” – dodaje Piotr Majewski, który właśnie udostępnił publicznie nową usługę – www.FreeBot.pl.

Jak sama nazwa wskazuje, www.FreeBot.pl to DARMOWY wielokrotny autoresponder. Darmowy do zastosowań komercyjnych i prywatnych, bez reklam i w pełni funkcjonalny.

Dlaczego za darmo i bez reklam? Wszystko wyjaśni się po kliknięciu na czerwone koła na stronie www.FreeBot.pl.


Piotr Majewski od blisko 5 lat redaguje serwis i e-zin CzasNaE-Biznes, gdzie publikuje praktyczne porady dotyczące marketingu w internecie dla małych i mikrobiznesów.