Najwyższe standardy obsługi klienta w INVEST-BANKU

INVEST-BANK S.A. uznając za priorytet najwyższe standardy obsługi swoich klientów wdrożył, jako pierwszy bank w Polsce, Zintegrowany System Zarządzania zgodny z normami ISO 9001, ISO 14001 oraz PN- N- 18001.

Oznacza to spełnienie przez INVEST-BANK S.A. wymagań zawartych w normach zarządzania: Jakością (ISO 9001:2008), Środowiskiem (ISO 14001:2004) oraz Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (PN-N-18001:2004).

Fakt ten został potwierdzony w uzyskanych 28 grudnia 2009 roku certyfikatach zgodności z wymienionymi wyżej normami w zakresie: Procesu Zarządzania Relacjami  z klientami, Usługi Podwyższonego Standardu Jakości jak też Procesu Zarządzania Skargami. Certyfikaty te zostały wydane przez  niezależny podmiot i są obiektywnym dowodem, że INVEST-BANK S.A. zabiega o doskonalenie jakości obsługi, buduje długotrwałe relacje z klientami, dba o środowisko oraz bezpieczeństwo i higienę pracy swoich Pracowników.

Równocześnie wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania stawia przed INVEST-BANK S.A. zadanie ciągłego doskonalenia i podejmowania działań wskazanych w Polityce Zintegrowanego Systemu Zarządzania, do których należą między innymi:

Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania ma na celu przede wszystkim pogłębienie dotychczasowego zaufania klientów wobec instytucji finansowej jaką jest INVEST-BANK S.A. a także zwiększenie komfortu i bezpieczeństwa pracy pracowników banku.

Źródło: INVEST-BANK S.A.