Narciarski Pakiet Bezpieczeństwa Generali dla klientów Go Sport

Ochrona świadczona w ramach tego programu związana jest z amatorskim uprawianiem narciarstwa i trwa do 31 marca 2009 r. Certyfikat potwierdzający przystąpienie do ubezpieczenia uprawnia ponadto do 10-proc. zniżki na zakup ubezpieczenia podróżnego Generali T.U. S.A.

„Narciarski Pakiet Bezpieczeństwa” to ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) i OC oferowane przez Generali klientom sieci sklepów „Go Sport”, niezależnie od marki zakupionego sprzętu narciarskiego. W momencie zakupu każdy klient otrzymuje imienny certyfikat, wypełniany i akceptowany w „Go Sport”, potwierdzający przystąpienie do ubezpieczenia Generali, na mocy którego Generali T.U. S.A. świadczy ochronę ubezpieczeniową do końca marca 2009 roku. Obie polisy dotyczą zdarzeń ubezpieczeniowych na stoku i związane są z amatorskim uprawianiem narciarstwa.

Ubezpieczonym w ramach Programu jest osoba, która legitymuje się imiennym (wystawionym na swoje nazwisko) certyfikatem ubezpieczeniowym, otrzymanym w jednym ze sklepów sieci Go Sport w okresie trwania promocji.

„Narciarski Pakiet Bezpieczeństwa” obejmuje następujące ryzyka:

W przypadku wystąpienia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową wystarczy przedstawić certyfikat ubezpieczeniowy i dowód zakupu, aby uzyskać należne odszkodowanie.

Dla tych klientów „Go Sport”, którzy chcą spędzić swój urlop zimowy za granicą Generali przygotowało również specjalną promocję, uprawniającą do 10-proc. zniżki na zakup ubezpieczenia podróżnego. Warunkiem zawarcia polisy ze specjalną zniżką jest podanie i okazanie przez ubezpieczonego numeru certyfikatu ubezpieczeniowego wydanego w Go Sport.

– „W listopadzie Generali wprowadza już 4 edycję programu lojalnościowego, który jest przez nas cyklicznie przygotowywany we współpracy z Go Sport. Narciarski Pakiet Bezpieczeństwa rokrocznie zdobywa coraz większą rzeszę zwolenników, którym możemy zapewnić komfort i poczucie bezpieczeństwa na stoku. Uatrakcyjniając naszą ofertę oraz poszerzając kanały dystrybucji chcielibyśmy dotrzeć do kolejnych grup odbiorców naszych usług” – mówi Marta Smolińska, Koordynator Programów Lojalnościowych Generali T.U. S.A.