Narodowy Bank Polski dołączył do 13. edycji Global Money Week

Narodowy Bank Polski poinformował, że dołączył do 13. edycji Global Money Week – ogólnoświatowej kampanii na rzecz edukacji finansowej dzieci i młodzieży. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem: Pomyśl, zanim klikniesz follow. Miej finanse pod kontrolą. (Think before you follow, wise money tomorrow).

fot. Shutterstock

Temat Światowego Tygodnia Pieniądza 2025 nawiązuje do zmian zachodzących w dziedzinie finansów cyfrowych oraz w sposobie korzystania przez konsumentów z usług finansowych w Internecie – od podążania za finfluencerami po wzrost wykorzystania sztucznej inteligencji.

Z inicjatywy NBP w czasie kampanii w całej Polsce odbędą się m.in: lekcje, wykłady, spotkania w Oddziałach Okręgowych NBP, quizy i konkursy. Dzieci i młodzież dowiedzą się:

Narodowy Bank Polski zaprasza do korzystania z materiałów edukacyjnych dostępnych w formie cyfrowej pod linkiem: NBP Edukacja. Wśród nich znajdują się: wykład eksperta NBP oraz broszury i scenariusze lekcji wraz z materiałami wspierającymi, które z pewnością wzbogacą realizację działań podejmowanych w ramach kampanii.

Źródło: NBP