Nasivin Soft z Ad Room – sposób na katar

Plakaty zamieszczono na 890 nośnikach, głównie w placówkach służby zdrowia. Poprzez sieć nośników typu Ad room możliwe jest dotarcie w ciągu miesiąca do około 7 milionów wyselekcjonowanych odbiorców.

„Wykorzystanie tablic Ad room w kampanii reklamowej produktów farmaceutycznych jest niewątpliwie trafną decyzją. Usytuowanie nośników w miejscach takich, jak placówki służby zdrowia, zarówno państwowe jak i prywatne, gwarantuje precyzyjne dotarcie do wskazanej grupy docelowej.” – komentuje Ryszard Straus, Prezes Zarządu Press Service.

Nasivin soft to nowy produkt na katar, o właściwościach obkurczających, przeznaczony dla dzieci powyżej 6 roku życia. Wyposażony jest w specjalny dozownik, który umożliwia precyzyjne dawkowanie preparatu.

Gama leków, w skład której wchodzą, m.in.: krople i spray, pod wspólną nazwą Nasivin to farmaceutyki zwalczające objawy kataru u osób w każdym wieku. Przynoszą ulgę, działają długo, nie podrażniając delikatnej błony śluzowej nosa. Producentem preparatu jest koncern farmaceutyczny Merck.

Obecnie Press Service dysponuje liczbą około 8700 nośników typu Ad room w całej Polsce. Ad room

zapewnia unikatowy kontakt klienta z reklamą znajdującą, się w centralnym miejscu poczekalni i w głównych ciągach komunikacyjnych. Dzięki temu klient, który średnio przebywa około 20 minut w poczekalni u lekarza, kosmetyczki czy fryzjera, ma zapewniony długotrwały, niczym niezakłócony kontakt z reklamą. Równocześnie format (plakat B1) zapewnia wystarczająco dużą powierzchnię by zamieścić nie tylko zdjęcia, ale również informacje dotyczące reklamowanego produktu.

Wyróżnikiem i zaletą Ad room na tle innych form reklamy jest starannie wyselekcjonowane miejsce

oraz czas ekspozycji, które zwiększają szansę na przyjęcie reklamy. Przebywając w poczekalni klient ma czas i w naturalny sposób zaczyna „pochłaniać” wszystko, co widzi wokół siebie.

Przedstawicielem handlowym sieci Ad room jest firma Media Broker.

Ad room wykorzystali już w swoich kampaniach, m.in.: Johnson & Johnson, Polpharma, Telekomunikacja Polska. Nośniki wykorzystywane są regularnie także przez fundacje i stowarzyszenia, podczas akcji prozdrowotnych, np.: Fundacja Jolanty Kwaśniewskiej „Porozumienie bez barier” oraz Fundacja „Dr Clown”.

Press Service działa na rynku od 1995 r. Jest członkiem Zarządu Kontroli Dystrybucji Prasy. Działalność firmy opiera się na reklamie wewnętrznej opartej na nowoczesnych nośnikach typu Ad Room

oraz dystrybucji i promocji wydawnictw.