Nationale-Nederlanden nowym klientem K+PR

Od początku 2024 r. za komunikację zewnętrzną Nationale-Nederlanden odpowiada agencja K+PR. Umowa obejmuje aktywności w zakresie komunikacji korporacyjnej, produktowej i społecznej. Za obsługę ubezpieczyciela jest odpowiedzialny dział Real Estate & Finance. Współpraca pomiędzy firmami została zawarta w wyniku wygranego przez K+PR przetargu.

fot. josefkubes, Shutterstock

Po stronie K+PR za koordynację prac na rzecz Nationale-Nederlanden odpowiada warszawski dział Real Estate & Finance K+PR – zespół doradców z wieloletnim doświadczeniem, którzy przez lata pracowali dla deweloperów nieruchomościowych, banków, instytucji płatniczych oraz ubezpieczycieli. Do ich specjalizacji należy m.in. pozycjonowanie działań w obrębie ESG (Environmental, Social, and Governance).

– Nationale-Nederlanden wzmacnia nasze portfolio klientów o dużą markę ze świata finansów, co z pewnością przyczyni się do dalszego rozwoju całego zespołu. To nie tylko jeden z liderów w swojej branży, ale także firma, której wartości i zaangażowanie w tematy ważne społecznie idealnie wpisują się w nasze standardy. Wierzymy, że nasza współpraca będzie przykładem efektywnego partnerstwa, łączącego profesjonalizm, innowacyjność i zaangażowanie w tworzenie szeroko pojętej wartości dodanej – komentuje Anna Simon, CEO K+PR.

– Cieszymy się na naszą współpracę. Mamy nadzieję, że wspólnie będziemy prowadzić szerokie działania komunikacyjne ukierunkowane na budowanie świadomości ubezpieczeniowej, jak również pokazywanie wartości płynącej z ubezpieczeń, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm. Zależy nam również na wzmacnianiu komunikacyjnym naszych partnerstw z sektorem pozarządowym skoncentrowanych na ważnych społecznie tematach – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektorka Komunikacji i Rzeczniczka Prasowa Nationale-Nederlanden.

Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 1994 roku. Firma jest jednym z liderów rynku, specjalizującym się w ubezpieczeniach na życie, oszczędnościach i emeryturach. W ofercie posiada produkty, które pomagają klientom dbać o to, co dla nich najważniejsze, czyli życie i zdrowie. Jako firma odpowiedzialna społecznie od lat angażuje się w inicjatywy, które rozwiązują problemy społeczne i poprawiają jakość życia Polaków.

Źródło: K+PR