Navibox: nowy format w reklamowej ofercie Onet.pl

Reklama publikowana jest na szczycie głównej kolumny nawigacyjnej nowego serwisu Wiadomości. Rozmiar (maksymalnie 300×250 pikseli) oraz umiejscowienie naviboxu gwarantują reklamodawcom znakomitą ekspozycję komunikatu reklamowego a tym samym zwiększenie jego siły oddziaływania i skuteczność.

Rafał Zarzycki, zastępca dyrektora ds. produktu reklamowego Onet.pl: oferowany przez nas format daje klientom możliwość elastycznego zastosowania różnorodnych interaktywnych form kreacji – od prostej grafiki po filmowy spot reklamowy. Parametry i lokalizacja naviboxu na stronie, niemal w jej centrum, sprawiają, że jest to forma doskonale wyeksponowana ale jednocześnie nieinwazyjna tj. w żaden sposób nie utrudnia nawigowania, nie koliduje z zawartością treściową stron serwisu. Daje możliwość zaprezentowania zaawansowanej i atrakcyjnej graficznie reklamy bez ryzyka, że zostanie ona niezauważona czy zignorowana przez użytkownika. Navibox to także znakomite narzędzie do prezentacji reklam filmowych – internetowych adaptacji spotów TV czy kinowych – coraz chętniej wykorzystywanych przez reklamodawców w naszym portalu. Sądzimy też, że udostępnienie tej formy reklamowej w Wiadomościach, jednym ze sztandarowych serwisów Onet.pl i najpopularniejszym serwisie informacyjnym w polskim Internecie będzie dodatkowym atutem naszej oferty.

Zakup i realizacja kampanii w serwisie Wiadomości z wykorzystaniem naviboxu objęte są specjalną promocją cenową do 31 sierpnia bieżącego roku.