Prowadzona właśnie kampania reklamowa bazuje na mediach drukowanych (dzienniki – m.in. „Rzeczpospolita”, tygodnik opinii), elektronicznych (telewizyjne stacje niszowe oraz kablowe), a także na wielkoformatowym outdoorze. We wszystkich reklamach auto jest prezentowane przez znanego ze swojej bezkompromisowości sędziego piłkarskiego Pierluigi Collinę.
Dom Brokerski Neolit Media przygotował na tę okazję pięć ekspozycji: w Warszawie przy Al. Jerozolimskie (format: 24,00m x 24,00m), Krakowie na Rynku Głównym (wymiar: 19,72m x 16,08m), Wrocławiu przy ul. Kazimierza Wielkiego (20,00m x 10,00m), Gdańsku nieopodal Pasażu przy ul. Grunwaldzkiej (25,00m x 9,00m) i Poznaniu przy ul. Św. Marcina (25,00m x 14,00m).
Na polski rynek reklamę samochodu zaadaptowała Agencja McCann Erickson Polska, a media zakupił dom mediowy Universal McCann.