Neolit Media uruchamia Biuro Prasowe

Dom Brokerski Neolit Media Sp. z o.o. konsekwentnie realizuje założenia przyjętej strategii marketingowej, której nadrzędnym celem jest systematyczna reorganizacja przedsiębiorstwa, usprawniająca funkcjonowanie firmy i wzmacniająca jej pozycję na bardzo konkurencyjnym rynku reklamy zewnętrznej w Polsce.

Jedną z głównych wytycznych planu marketingowego było zintensyfikowanie działań o charakterze komunikacyjnym, skierowanych zarówno do obecnych oraz potencjalnych klientów Neolit Media, jak również do wszystkich tych, którzy z zainteresowaniem śledzą wydarzenia w polskim outdoorze. Taką rolę ma pełnić uruchomione właśnie Biuro Prasowe.

Komórka Biura Prasowego, która została wyodrębniona w strukturach Neolit Media i działa w ramach tej firmy, odpowiada za politykę informacyjną nastawioną na regularne przekazywanie rzetelnych i autentycznych wiadomości, dotyczących funkcjonowania Domu Brokerskiego Neolit Media Sp. z o.o. Tym samym nowa komórka spółki ponosi w dużej mierze odpowiedzialność za kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i budowanie pozycji Neolit Media na rynku.

Za doradztwo w sprawie organizacji i prowadzenia Biura Prasowego odpowiada Anna Jupowicz-Ginalska.

Anna Jupowicz-Ginalska – doświadczenie zawodowe w public relations zdobywała m.in. w renomowanych agencjach PR: Spin Communications czy On Board PR. Prowadziła lub współprowadziła działania z zakresu public relations dla firm reprezentujących branże: reklamową, medialną, farmaceutyczną, FMCG czy budowlaną. Pracowała m.in. dla: Colgate-Palmolive Poland, Adamedu, Saatchi&Saatchi Poland czy Clear Channel Poland. Anna Jupowicz-Ginalska jest również doktorantką w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego (w Międzyzakładowej Pracowni Marketingu Medialnego i Public Relations), gdzie prowadzi zajęcia ze studentami oraz odpowiada za szereg prac organizacyjnych na rzecz macierzystego Instytutu. Interesuje się wschodnimi sztukami walki oraz średniowieczną bronią białą.