Nest Bank otworzył 100. placówkę partnerską

Dziesięć miesięcy po otwarciu pierwszych oddziałów franczyzowych, Nest Bank jest już obecny w 85 polskich miastach i posiada 100 placówek partnerskich. Tym samym, dynamika wzrostu wynosi średnio 10 nowych placówek miesięcznie.

– Jako bank, który jest blisko klientów i ich rodzin, dynamicznie rozwijamy sieć partnerską tak, aby jak najwięcej polskich rodzin mogło korzystać z naszych usług i produktów. Współpraca
z franczyzobiorcami jest kluczowym elementem dystrybucji oferty Nest Banku, dlatego  stworzyliśmy dla nich takie warunki, aby nie tylko chcieli do nas dołączyć, ale rozwijali się z nami, otwierając kolejne placówki – mówi Jacek Biskup, Dyrektor Departamentu Sieci Partnerskiej Nest Banku. – Jak dotąd ten model się sprawdza, czego dowodzi otwarta 25 kwietnia 2017 roku nasza 100. placówka partnerska. Można śmiało powiedzieć, że jesteśmy najbardziej pożądaną franczyzą na rynku finansowym. – dodaje.

Skąd taki sukces? Na pewno bardzo duży wpływ na dynamiczny rozwój placówek partnerskich Nest Banku mają atrakcyjne warunki współpracy. Po pierwsze, Nest Bank nie wiąże swoich partnerów zakazem konkurencji. Po drugie, unikatowa na rynku oferta została stworzona
z myślą o rodzinie i małych, rodzinnych firmach, co wyróżnia bank na tle konkurencji.  Nie bez znaczenia jest też bardzo korzystny system prowizyjny i pełen proces mobilny, a także przejrzystość procesu otwarcia placówki. Kluczową rolę odgrywa również czas potrzebny na otwarcie franczyzy  – aby otworzyć oddział Nest Banku, wystarczą 3-4 tygodnie. Spółka umożliwia ponadto swoim partnerom sprzedaż produktów finansowych, których sama nie ma w ofercie – leasingów czy ubezpieczeń.

Korzyści ze współpracy z Nest Bankiem wynikają również z działań marketingowych, prowadzonych przez firmę. Dzięki intensywnej kampanii reklamowej rozpoznawalność marki systematycznie rośnie, a partnerzy mają łatwiejszy start. Spółka prowadzi spójną komunikację opartą na wartościach rodzinnych. Nie bez znaczenia jest też wystrój i atmosfera placówek – przypominają one kawiarnię, w której miło spędzać czas ze znajomymi i przyjaciółmi, rozmawiając i popijając (a jakżeby inaczej) doskonałe kakao. Dzięki temu marka coraz bardziej wyróżnia się w polskim sektorze  finansowym.

Na początek współpracy Nest Bank oferuje kilkupoziomowy pakiet startowy „For business, for money, for soul, for fun”. Najważniejszym elementem pakietu jest samochód nieodpłatnie przekazany w roczne użytkowanie partnera. W pakiecie znalazł się również roczny abonament Multisport, bezpłatne ubezpieczenie na zdrowie i życie partnera oraz do wyboru: szyta na miarę koszula, kurs bezpiecznej jazdy, lot szybowcem oraz przyczepę reklamową.

Jakie warunki stawia Nest Bank swoim partnerom? Placówki mogą powstawać praktycznie wszędzie, choć optymalna lokalizacja to centra miejskie, miejsca przy głównym ciągu komunikacyjnym i w centrach handlowych.  Najbardziej wskazana wielkość lokalu to 35-40 m2, w tym wydzielona sala obsługi o powierzchni ok. 30 m2. Inwestycja we franczyzową placówkę Nest Banku wynosi 1200-1300 zł na metr kwadratowy. Całkowity  wkład finansowy nie powinien więc przekroczyć 50 tys. zł. W kwocie tej mieści się remont lokalu, zakup mebli, zakup oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego, koszt sprzętu elektronicznego, ekspresu do czekolady oraz kamer.

Nest Bank to bezpieczna bankowość dla klientów indywidualnych  i partnerów. Kieruje też swoja ofertę do małych przedsiębiorców, oferując produkty ułatwiające rozwój biznesu. Jako bank bliski ludziom, Nest Bank dba o całodobowy dostęp do swoich usług poprzez wygodną bankowość mobilną oraz internetową, nie rezygnując przy tym z bezpośredniego kontaktu
z klientami w sieci kameralnych, sprzyjających rozmowie placówek.

Źródło: Nest Bank