Nest Bank wyłącza moduł zakupowy w aplikacji. Bo klienci wolą kupować bilety gdzie indziej

W oferowanej przez Nest Bank aplikacji mobilnej znajduje się moduł m-commerce pozwalający na zakup m.in. biletów komunikacji miejskiej. Bank poinformował wczoraj, że początkiem kwietnia wyłączy możliwość robienia zakupów biletów i innych usług w aplikacji.

fot. Shutterstock

To oznacza, że tylko do 31 marca 2020 roku będzie można opłacać parkingi, zamawiać taksówki, kupować bilety oraz inne usługi i produkty przez aplikację mobilną. Skąd taka decyzja?

– Obserwujemy duży rozwój wyspecjalizowanych aplikacji mobilnych oferujących sprzedaż biletów, rezerwację miejsc hotelowych czy też zamawiane taksówek – tłumaczy Dorota Ordon z biura prasowego banku. – Przyglądamy się również temu, jak klienci korzystają z usług oferowanych przez bank. Na bazie tych obserwacji podjęliśmy decyzję o wyłączeniu modułu m-commerce. Klienci wolą korzystać z aplikacji specjalistycznych, dodając do nich naszą kartę lub korzystając z pozostałych form płatności internetowych. Obecnie skupiamy się na innych rodzajach usług finansowych w internecie – mówi.

Przedstawicielka banku dodała, że być może w przyszłości zostaną wprowadzone zupełnie nowe rozwiązania zakupowe. – O wszystkich nowościach będziemy informować na bieżąco – powiedziała Dorota Ordon.