Nestlé Dziecko zmieniła szatę graficzną

W tym roku na zlecenie Nestlé Webtel całkowicie przebudował serwis. Pierwszą, najbardziej zauważalną zmianą jest zupełnie nowa szata graficzna utrzymana w pastelowej kolorystyce. Ewolucji uległ również branding strony, czego wyrazem jest nadanie jej własnego logo. Postać przewodnia serwisu, Niebieski Miś, zyskała bardziej dynamiczny i trójwymiarowy kształt. Dzięki tym zmianom strona stała się bardziej przejrzysta i dynamiczna, co w rezultacie oznacza lepszą nawigację i większą interaktywność serwisu. W warstwie technicznej stronę wyposażono w nowy system porządkujący ofertę produktową, która została usystematyzowana według Nestlé Planu Żywienia Dziecka. Nie zmieniła się natomiast struktura merytoryczna serwisu. Jego tematyka, którą od dawna doceniają użytkownicy, została zachowana oraz będzie nadal poszerzana i aktualizowana.

Za projekt, zawartość, obsługę oraz przebudowę wortalu w całości odpowiedzialna jest firma Webtel – Interactive Solutions tworząca dedykowane interaktywne rozwiązania dla biznesu i marketingu.