Netbank – nowy system bankowość elektronicznej w Nordea Banku

Nordea Bank wprowadził nowy system bankowości elektronicznej dla klientów indywidualnych oraz klientów korzystających z rachunku Firma, który będzie funkcjonował pod nazwą Netbank. 

Nowy system jest bardziej nowoczesny, przejrzysty i prosty w obsłudze. Główne zmiany polegają na zwiększeniu przejrzystości i intuicyjności systemu.

W ramach modyfikacji bankowości elektronicznej Nordea uruchomiona zostaje również nowa usługa powiadomień SMS, która zastępuje dotychczasową dostępną dla użytkowników Solo. Umożliwi ona szybsze otrzymywanie powiadomień. Zawierać też będzie bardziej szczegółowe informacje o operacjach bankowych.

 

Nowe rozwiązanie będzie wprowadzane stopniowo dla kolejnych grup obecnych klientów tak, aby w terminie dwóch miesięcy –począwszy od lutego br. – zarówno klienci indywidualni, jak i posiadacze rachunku eFirma,  stali się użytkownikami systemu Netbank. W tym czasie klient– tuż po zalogowaniu się do dotychczas używanego systemu Solo – otrzyma powiadomienie o przyznaniu dostępu do systemu Netbank. Od tego momentu każdy będzie mógł korzystać z tej platformy, a samo przejście na nowy system nie zmieni dotychczasowego sposobu logowania i historii wcześniej wykonanych transakcji.

 

Ponadto od momentu przyznania dostępu do nowego systemu Netbank, automatycznie wygaszona zostanie dotychczasowa usługa powiadomień SMS. Z nowej usługi będzie można korzystać po  wcześniejszej aktywacji w nowym systemie Netbank.

 

Okres przejściowy

 
W celu zapewnienia płynnego okresu przejściowego, od momentu przeniesienia się do nowej platformy, bank udostępnia klientom przez okres jednego miesiąca możliwość korzystania zarówno z systemu Solo, jak i nowego systemu Netbank. Przy logowaniu wystarczy wybrać odpowiedni skrót na stronie www.nordea.pl w okienku „Logowanie”, które wkrótce zastąpi obecnie stosowane okienko „eBanking”.

 

Od lutego br., nowi klienci indywidualni oraz posiadacze rachunku eFirma będą mieli dostęp wyłącznie do systemu Netbank. Nowi i obecni posiadacze rachunku eFirma plus będą nadal używać systemu Solo. Ich przeniesienie na nową platformę planowane jest w drugim kwartale br.

Źródło: Nordea Bank Polska