Netto stawia na usługę wpłaty gotówki w swoich sklepach

Netto rozpoczyna intensywną kampanię informacyjną dotyczącą nowej usługi dla swoich klientów. Mogą oni wpłacić gotówkę na kartę Mastercard przy okazji codziennych zakupów. Szybko i bezpiecznie, bez konieczności poszukiwania oddziału banku bądź wpłatomatu. Za wdrożenie funkcjonalności w terminalach płatniczych odpowiada Fiserv Polska, właściciel marki PolCard.

Według danych Narodowego Banku Polskiego w trzecim kwartale średnio co szósta transakcja dokonywana w bankomatach była wpłatą gotówki. To pokazuje, że choć gotówka nie zniknęła z obiegu, to jednak coraz częściej wolimy trzymać ją na koncie.

Usługi takie jak wpłata na kartę, które stają się coraz bardziej popularne, są odpowiedzią na potrzeby współczesnego konsumenta. Z tej funkcji mogą skorzystać też klienci sklepów Netto. Szybko, wygodnie i bez żadnych dodatkowych opłat wpłacą gotówkę na swoje konto bankowe za pomocą karty płatniczej Mastercard.

Jak działa usługa wpłaty na kartę?

  1. Klient pobiera aplikację PolCard Pay (jednorazowo, przed skorzystaniem z usługi po raz pierwszy).
  2. Przy kasie informuje pracownika sklepu o chęci wpłacenia gotówki na swoje konto bankowe za pomocą karty Mastercard.
  3. Wpłaca wybraną kwotę (dziennie do 1000 zł).
  4. Środki pojawiają się na koncie w ciągu 30 minut.

Kompleksowa obsługa gotówkowa w sklepach Netto

Warto przypomnieć, że już od dłuższego czasu klienci Netto mogą również korzystać z usługi cashback, umożliwiającej wypłatę gotówki podczas zakupów. Dzięki usłudze wpłat sklepy Netto oferują teraz kompleksową obsługę gotówkową – klienci mogą zarówno wpłacić, jak i wypłacić pieniądze podczas robienia codziennych zakupów.

Chcemy, aby nasze sklepy były miejscem, gdzie klienci mogą nie tylko zrobić kompleksowe zakupy, ale również skorzystać z dodatkowych funkcjonalności. Już od kilku lat w naszych sklepach można wypłacać gotówkę podczas zakupów. Teraz można też skorzystać również z opcji wpłaty gotówki.   –  mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska.

Jednym z naszych priorytetów jest promowanie równego dostępu do usług finansowych. Dążymy do tego, aby cyfrowe rozwiązania płatnicze były łatwo dostępne dla wszystkich. Takie usługi jak wpłata na kartę, czy wypłata gotówki w kasie sklepu pomagają zniwelować bariery i przyczyniają się do zwiększenia wygody klientów.   – dodaje Tomasz Przepiórka, VP & Head of Enterprise CEE w Fiserv Polska.

Badania pokazują, że Polacy są otwarci na innowacje płatnicze i oczekują, aby były one dostępne także w sklepach stacjonarnych. Cenią sobie także możliwość wyboru i bezpieczeństwo metody płatności. Dlatego bardzo cieszę się, że razem z Netto Polska i Fiserv Polska, właścicielem marki PolCard udostępniamy kolejne rozwiązanie, dzięki któremu klienci sklepów Netto mogą wpłacać gotówkę na swoje konto w łatwy i bezpieczny sposób – mówi Magdalena Balcerzyk, dyrektorka działu Retail and Commerce w polskim oddziale Mastercard Europe.

Źródło: Netto