Networking – i wszystko się kręci

Nie tak dawno pisaliśmy o tym, że najpierw Krzysztof Druszcz, a zaraz potem Małgosia Szymczyk odeszli z MultiBanku do Redanu. I co się okazuje? Ano to, że warto potem wykorzystać stare znajomości, zwłaszcza jeśli leżą w interesie obu stron. Łódzka firma odzieżowa przeżywa raczej trudne chwile, więc każdy wzrost sprzedaży poprawia jej notowania wśród inwestorów. Dlatego wrócono do wypróbowanego pomysłu, a mianowicie mRabatek. Program znowu reaktywowano – widocznie znalazł się jakiś pracownik, który będzie za tym chodził. mBank ze swojej strony oferuje partnerom zagregowany popyt swoich klientów. I tak w pierwszej ofercie po przerwie, od 3 do 30 czerwca wszyscy klienci mBanku, którzy dokonają zakupów w TOP SECRET i zapłacą za nie kartą mBanku, otrzymają aż 20 procent rabatu. Przy poprzednich tego typu akcjach obroty różnych sieci (wcześniej zazwyczaj był to Reserved czy Galeria Centrum) rosły całkiem ładnie – można się zatem spodziewać, że i tym razem mRabatki będą popularne – zwłaszcza, że przez ten czas przybyło mBankowi trochę klientów.