NewConnect: W środę debiut Blue Tax Group

Blue Tax Group wykorzysta środki z emisji na rozwój sieci franczyzowej, która w 2008 roku obejmie 10 liczących się firm w największych miastach Polski. Do końca 2010 roku w ramach sieci ma funkcjonować ponad 100 partnerów spółki. Oprócz tego BTG planuje budowę własnych oddziałów w Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Gdańsku oraz wprowadzenie nowych usług, m.in. Tax & Financial Advising One Stop Shop umożliwiającej skorzystanie z wszystkich usług oferowanych przez firmę w każdym oddziale.

– Inwestorów interesuje przede wszystkim wynik wszystkich tych planów, więc może zainteresować ich fakt, że po osiągnięciu 3,04 mln zł przychodów i ok. 1 mln zł zysku netto w 2008 roku, w kolejnych latach wyniki finansowe będą rosły w sposób skokowy. Dzięki rozbudowie sieci franczyzowej w 2009 roku powinniśmy osiągnąć 7,1 mln zł przychodów oraz 2,8 mln zł zysku netto, a rok później już 10 mln zł przychodów i 4,7 mln zł zysku netto. – mówi Mirosław Stanisławski, Prezes Zarządu Blue Tax Group.

Akcje nowej emisji, które objęli inwestorzy w ramach prywatnej emisji akcji przed debiutem na NewConnect, stanowią 25,8 proc głosów w kapitale zakładowym firmy. Pozostałe 74,2 proc. pozostaje w rękach założycieli firmy – Mirosława Stanisławskiego (Prezes Zarządu) i Dariusza Wesołowskiego (Przewodniczącego Rady Nadzorczej). Nie kryją oni aspiracji związanych z rynkiem regulowanym warszawskiej GPW.

– Do przełomu 2009 i 2010 roku nasza kapitalizacja rynkowa powinna przekroczyć 75 mln zł. To będzie odpowiedni moment aby przenieść się z NewConnect na rynek regulowany – twierdzi Stanisławski.

Oferującym akcje Blue Tax Group był Wrocławski Dom Maklerski, a funkcję autoryzowanego doradcy pełni CEE Capital, spółka zależna od WDM SA.

Spółka Blue Tax Group funkcjonuje na rynku od 1992 roku. W bieżącym roku rozpoczęła budowę pierwszej w Polsce sieci franczyzowej centrów obsługujących przedsiębiorców. Centra te obejmują biura rachunkowe, biura obsługi finansowej i prawnej oraz kancelarie podatkowe.