Newsline C&C komunikuje nowy wizerunek Business Press

Decyzja o powierzeniu zadania kształtowania wizerunku wydawnictwa specjalistom jest kolejnym etapem nowej strategii marketingowej Business Press.

„Od kilku miesięcy w naszym wydawnictwie trwa proces zmian, który objął nie tylko unowocześnienie layoutu „Businessman Magazine”, czy jego zawartości merytorycznej, ale również całej strategii zarządzania tytułami – powiedział Leszek Kurnicki, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży wydawnictwa. – Właśnie dlatego, by nasz odmieniony wizerunek komunikować otoczeniu jasno, spójnie i efektywnie, zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Newsline C&C, wyspecjalizowaną w tej dziedzinie.”

Agencja Newsline C&C prowadzi dla wydawnictwa Business Press relacje z mediami, świadczy usługi doradcze w zakresie patronatów medialnych i organizacji imprez oraz zajmuje się ich obsługą PR.

Nowa strategia marketingowa Business Press przyniosła znaczne zwiększenie sprzedaży ?Businessman Magazine”, flagowego tytułu wydawnictwa. W pierwszym półroczu 2004 roku odnotowano 100-procentowy wzrost sprzedaży tytułu oraz 100-procentowy wzrost czytelnictwa wśród kadry menedżerskiej. O blisko jedną trzecią zwiększono też nakład magazynu. W ostatnich miesiącach w miesięczniku pojawiły się też nowe dodatki: wydawany wspólnie z radiową Trójką ?Powerplay” oraz ?Start-up” – adresowany do studentów i absolwentów wyższych uczelni.

****

Agencja Newsline C&C jest pierwszą w Polsce agencją PR specjalizującą się w komunikacji zmiany. Swoim klientom proponuje doradztwo w zakresie komunikacji podczas przeprowadzania zmian dotyczących wizerunku, marki i produktu, zmian organizacyjnych i własnościowych w przedsiębiorstwach oraz zmian postaw społecznych i nastawienia decydentów. Oferta Newsline C&C obejmuje: przygotowywanie i realizację strategii komunikacyjnych, relacje z mediami, PR produktu, komunikację wewnętrzną, zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, szkolenia medialne, organizację imprez.

Usługi Newsline C&C obejmują doradztwo dla zarządów, działów komunikacji korporacyjnej i marketingowej, działów HR, a także dla firm konsultingowych wyspecjalizowanych w fuzjach oraz restrukturyzacjach przedsiębiorstw.