Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny i dyrektor wydawniczy: Przytaczane tu wyniki potwierdzają, że Newsweek to pismo ludzi młodych, dynamicznych i zaprzyjaźnionych z nowoczesnymi technologiami. Cieszę się, że Newsweekowi udaje się sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających czytelników.
W tym samym badaniu swój doskonały odbiór wśród internautów potwierdził Komputer Świat, który z wynikiem ponad 12% zajął najwyższą lokatę pośród dwutygodników (kategoria: „czytelnictwo ostatniego wydania tygodników/ dwutygodników’).
Jeszcze lepsze wyniki oba tytuły wydawane przez Axel Springer Polska osiągnęły wśród badanych, którzy codziennie korzystają z Internetu: Newsweek 26,2%, Komputer Świat 14,5%.
Marcin Przasnyski, dyrektor wydawniczy: Komputer Świat miał zawsze bardzo silną pozycje wśród internautów, co znajdowało potwierdzenie nie tylko w PBC, ale przejawiało się choćby w znakomitych wynikach oglądalności witryny magazynu www.komputerswiat pl, zawsze plasującej się w ścisłej czołówce najpopularniejszych witryn internetowych.