Newsweek Polska wśród czołowych tygodników opinii charakteryzuje się dynamiką wzrostu przychodów reklamowych, osiągającą poziom 21% (dane: Expert Monitor I-XII 2004 vs I-XII 2003).
Newsweek jest jednym z najchętniej czytanych tytułów w segmencie tygodników opinii z czytelnictwem na poziomie 2 mln 494 tys. (Źródło: PBC General, zrealizowane przez SMG/KRC, CCS, grudzień 2003 – listopad 2004, wszyscy 15+, N=36 209).
Według dostępnych badań PRO, Newsweek jest wśród menedżerów zdecydowanie najchętniej czytanym tygodnikiem opinii z zasięgiem na poziomie 41,1%, co daje liczbę ponad 111 tys. osób. (Źródło: PRO, zrealizowane przez SMG/KRC, ZCS, III.2004-IX.2004, N=4 435)
Prawie połowa czytelników tygodnika to osoby w wieku 20-39 lat. Aż 87,4% czytelników Newsweeka ma wykształcenie średnie lub wyższe (Źródło: PBC General, zrealizowane przez SMG/KRC, CCS, grudzień 2003 – listopad 2004, czytelnicy Newsweeka, N=3034).