Podczas private placement, które trwało od 15 do 25 lutego, spółka sprzedała 52 inwestorom 300 000 akcji, które oferowane były po cenie emisyjnej 9,5 zł za sztukę i pozyskała w ten sposób kapitał wartości 2 850 000 zł. Inwestorzy zadeklarowali chęć objęcia 69% akcji więcej niż wynosiła ich liczba w ofercie. Autoryzowanym Doradcą spółki w drodze na alternatywny parkiet jest GoAdvisers.
Wśród celów strategicznych Nicolas Games jest pozyskanie nowych licencji do gier (istotne dla rynku gier premiery) i poszerzenie asortymentu – gry na Macintosha. W planach firmy jest również produkcja gier oraz zwiększenie aktywności na rynkach europejskich.
Swoje cele spółka zaczęła realizować jeszcze przed debiutem. Od lutego Nicolas Games rozszerzył swoją działalność wydawniczą na terytorium Czech, Słowacji oraz Węgier. W Polsce spółka konntynuje współpracę z największymi sieciami handlowymi takimi jak: Empik, Media Markt i Saturn Planet oraz podpisała nową umowę z dystrybutorami obsługującymi sieci dyskontów. Nicolas Games został także wyłącznym dystrybutorem programów antywirusowych firmy ESET (pakiet ESET Smart Security) w następujących kanałach: Empik, Carrefour, Tesco, Auchan, Elektro world oraz Merlin.. Unikalna budowa pozwoliła osiągnąć niespotykaną szybkość działania i pozyskac miliony użytkowników. ESET Smart Security nie powoduje spowolnienia pracy komputera (jest to ukłon w stronę graczy) zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa.