Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować – nowa kampania Aviva

Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować – to motyw przewodni rozpoczynającej się dzisiaj kampanii ubezpieczeń komunikacyjnych direct w Aviva.

Pomysł na kampanię  zrodził się spotkań podczas spotkań z klientami korzystającymi z ubezpieczeń komunikacyjnych w Aviva i analizy ich wypowiedzi z badań fokusowych. Wynika z nich, że osoby te są bardzo zadowolone ze zmiany ubezpieczyciela. Doceniają nie tylko sprawność obsługi i indywidualne podejście, ale przede wszystkim wysoką jakość i szybkość likwidacji szkód.  

– Ubezpieczenia wciąż zaliczane są do nudnych i mało angażujących tematów w komunikacji społecznej. W naszej kampanii związanej z wprowadzeniem marki Aviva od pewnego czasu pokazujemy, że tak wcale być nie musi. Teraz w podobny sposób zaczynamy przedstawiać nasze ubezpieczenia komunikacyjne – mówi Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva w Polsce ds. marketingu.  

– Direct to nowoczesny sposób dystrybucji ubezpieczeń. Aviva w Polsce jest jedną z największych grup ubezpieczeniowych i chcemy pokazać nasz direct jako wyzwanie wobec dotychczasowego kształtu rynku komunikacyjnego. W końcu jesteśmy piątą grupą ubezpieczeniową na świecie – mówi Maria Grzywaczewska, p.o. dyrektora marketingu kanału direct w Aviva.  

Kilkutygodniowa kampania obejmuje telewizję, internet i radio.  

Celem kampanii jest przede wszystkim zachęcenie kierowców, którzy dotąd nie kupowali ubezpieczeń  w systemie direct, do sprawdzenia, jaką ofertę ma dla nich Aviva.

Źródło: Aviva