Nowa witryna Big Stara (www.bigstar.pl) przygotowana została w formie interaktywnego dziennika z wakacji wzbogaconego o realistycznie wkomponowane w szatę graficzną sekwencje filmowe. Podstawowym elementem serwisu jest szeroka panorama ciągnąca się od piaszczystych plaż, poprzez ciemne lasy, jeziora, łąki aż do wietrznych górskich szczytów. Na poszczególnych stronach dziennika natkniecie się na głodnego rekina, rój rozwścieczonych os, arogancką żabę, śliczną półnagą modelkę i wiele innych niezwykle realistycznych postaci. Odkrywanie ich, jest kluczem do poznawania produktów Big Stara, działalności firmy, jej dokonań. To również poznawanie nowych trendów mody i porad dotyczących ubrań.
Silną stroną nowego serwisu Big Star jest także mnogość humorystycznych interakcji ukrytych w najmniej oczywistych miejscach na stronie. Podając ich przykłady popsulibyśmy zabawę i satysfakcję z odnajdywania kolejnych niespodzianek.
Wykorzystanie sekwencji video wiązało się z poważnym ciężarem serwisu. Z pewnością nie jest to strona przeznaczona dla użytkowników modemów, choć właśnie z myślą o nich stworzyliśmy jej lżejszą i znacznie szybszą wersję.
Projekcie wideo, niezwykła staranność w doborze zdjęć, stylowy podkład muzyczny, decydują o wyjątkowym klimacie serwisu. Budują tym samym niepowtarzalność marki producenta ubrań z Kalisza, także w Internecie. Warto zatem przyjrzeć się nowej produkcji krakowskiej agencji, ponieważ można spokojnie przyznać, że potrafi ona wykreować niebagatelny wizerunek nie pierwszej już firmy odzieżowej w Polsce.