Trwa ósma edycja Wielkiego Wiosennego Sprzątania Długów, coroczna akcja skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw, które na korzystnych warunkach mogą odzyskać należności od swoich dłużników.
Pomimo trudnego tematu, KRD zdecydowało się na niestandardową formę promocji, wzbudzając w ten sposób zainteresowanie tematem w sposób lekki i zabawny, jednocześnie odświeżając wizerunek marki. Za kreację i przeprowadzenie działań odpowiada agencja Mrufka Grupa IMC.
Za pośrednictwem jednego z narzędzi natural media – clean ads, na chodnikach w pięciu punktach w centrum Warszawy pojawiły się przyciągające uwagę napisy. Do ich odsłonięcia doszło 20 marca w trakcie „Wielkiego Sprzątania” które odbyło się w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych, przyciągając uwagę wielu przechodniów i umożliwiając im interakcję. Wydarzenie zostało zarejestrowane i wykorzystane zostanie na kolejnym etapie promocji, który zrealizowany zostanie przez agencję Mrufka Grupa IMC we współpracy z HarmoniquePR.
Źródło: Krajowy Rejestr Długów