Nietypowa reklama OKO

ING BSK inwestuje dużo w promocję swojego sztandarowego produktu depozytowego Otwartego Konta Oszczędnościowego – w skrócie OKO. Wydawało się przez chwilę, że spasują i ustąpią pola mBankowi, który obniżył oprocentowanie eMAX+ do 5%, ale jak się okazało to był tylko taki wybieg taktyczny. W najnowszej promocji, OKO oprocentowane jest aż na 6,5%!. Fakt, że oferta ograniczona czasowo, ale co tam. Marek Kondrat produkuje się zatem w reklamach i przekonuje, żeby szybko wpłacać pieniądze. I teraz okazuje się, że z pomocą dla INGa przyszedł ni mniej ni więcej, a… Stan Tymiński. Będzie on bowiem kandydatem na prezydenta z ramienia Ogólnopolskiej Koalicji Obywatelskiej, w skrócie, a jakże by inaczej, OKO! Doprawdy nie wiemy, czy ten przyjazd Tymińskiego z Kanady nie był sponsorowany w przez INGa! Wszak tam powstał pierwszy internetowy ING Direct, który jest protoplastą nie tylko rachunku OKO w ING BSK, ale i samego mBanku! Być może to nowa, nietypowa forma promocji?!? Czas antenowy i miejsce w gazetach do jesieni za free i wszędzie OKO i OKO. Kto nie wierzy – niech sprawdzi gazety z 3 czerwca! A wiadomo, jak się człowiek osłucha, to później już go łatwiej przekonać do założenia takiego konta w INGu i wpłacenia nań pieniędzy. Serio – jesteśmy pod wielkim wrażeniem pomysłodawcy tego projektu!!!