„NIVEA jesień” ponownie z TEQUILA\Polska i \SALES LINK

Akcja „NIVEA jesień 2005” potrwa do końca października. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży produktów promocyjnych oraz wsparcie wizerunku marki NIVEA szczególnie w zakresie kompetencji w pielęgnacji. Działania prowadzone przez \SALES LINK obejmą hipermarkety, niektóre supermarkety, sklepy sieci Rossmann, sklepy Drogeria Natura oraz wybrane sklepy partnerskie. Promocją objęte zostały produkty z serii NIVEA VISAGE i VISAGE Young, NIVEA Body i NIVEA Deo.

W ramach akcji za zakup promowanych produktów NIVEA za kwotę minimum 20 zł, konsumentka otrzymuje ekskluzywny, kieszonkowy kalendarzyk NIVEA na rok 2006. Natomiast za zakup promowanych produktów za kwotę minimum 40 zł konsumentka otrzymuje krem multiochronny NIVEA Complete Protection.

Klientki w trakcie zakupów zachęcane są przez hostessy lub konsultantki do udziału w promocji i otrzymują ulotki wraz z próbkami produktów NIVEA. Dodatkowo w niektórych sklepach na specjalnie przygotowanych stoiskach – toaletkach konsumentki mogą skorzystać z badania skóry, które prowadzą konsultantki z wykształceniem kosmetycznym, posiadające również szeroką wiedzę na temat produktów NIVEA. W oparciu o wynik badania konsultantki udzielają porady dotyczącej pielęgnacji cery odpowiednimi kosmetykami marki NIVEA i przekazują indywidualny program pielęgnacji skóry.

Akcja wsparta została również komunikacją SMS. Klientki z bazy teleadresowej NIVEA otrzymają SMSy informujące o odbywającej się promocji NIVEA i zapraszające do wzięcia udziału. Po pokazaniu SMSa Klientka otrzymuje od hostessy w sklepie dwa mini opakowania produktów NIVEA.

Komunikacja skierowana jest na podkreślenie wizerunku NIVEA jako eksperta w zakresie pielęgnacji twarzy i ciała. Świadczy o tym kompleksowa oferta składająca się z produktów NIVEA dla kobiet w każdym wieku, produktów odpowiadających na konkretne potrzeby

i stanowiących podstawę pielęgnacji dla każdego typu cery oraz produktów umożliwiających zaspokajanie specjalistycznych problemów ze skórą.

Na potrzeby akcji agencja TEQUILA\Polska przygotowała materiały POS do sklepów informujące o promocji tj.( roll-upy, toppery, plakaty, karty produktowe) oraz kolejną edycję kieszonkowego kalendarzyka NIVEA zawierającego praktyczne wskazówki związane z pielęgnacją ciała. Agencja \SALES LINK przygotowała niezbędne materiały promocyjne oraz realizuje działania promocyjne w sklepach.