Niższe obroty eCard’u bo bankructwie AirPolonii

– Zanotowany spadek w obrotach Spółki eCard związany jest z utratą znaczącego klienta, jakim dla eCard była AirPolonia. Natomiast biorąc pod uwagę obroty bez transakcji dokonanych przez tego klienta, obroty zautoryzowane przez eCard były wyższe o 39 proc. w stosunku do analogicznego okresu w 2004 r. – mówi Katarzyna Dłużewska z eCard.

Na koniec czerwca 2005 roku eCard posiadał podpisanych 529 umów ze sklepami internetowymi, z czego wdrożonych jest 459 Akceptantów. Dla porównania na koniec drugiego kwartału 2004 roku było to odpowiednio 378 podpisanych umów i 374 wdrożonych Akceptantów. Spółka eCard w dniu 20 czerwca 2005 r. rozszerzyła swoją działalność o nową usługę – ePrzelewy. Klienci eCard obok usługi akceptacji kart mogą również akceptować przelewy on-line z banków internetowych.